Den nya CoD: Warzone-kartan Urzikstan har avtäckts

Robot
Den nya CoD: Warzone-kartan Urzikstan har avtäckts
Medlem

Potentiellt impopulär åsikt: Jag tycker Caldera var den roligaste Warzone-kartan. Är trött på att allt måste vara bajsbrunt med grått ovanpå bara för att det är ett spel med krigstema.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Potentiellt impopulär åsikt: Jag tycker Caldera var den roligaste Warzone-kartan. Är trött på att allt måste vara bajsbrunt med grått ovanpå bara för att det är ett spel med krigstema.

Ja den åsikten är nog ganska opopulär, ifrån vad jag såg på streamen igår så har nya kartan betydligt mycket mer färg vid POIs än vad verdansk hade.

Gillar CoD på samma sätt man gillar McDonalds, jag vet vad jag får och jag är nöjd ett litet tag. så blir nog ett köp i år igen.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Ja den åsikten är nog ganska opopulär, ifrån vad jag såg på streamen igår så har nya kartan betydligt mycket mer färg vid POIs än vad verdansk hade.

Gillar CoD på samma sätt man gillar McDonalds, jag vet vad jag får och jag är nöjd ett litet tag. så blir nog ett köp i år igen.

Jag är sugen på köp av nostalgi för de gamla kartorna som kommer.

Medlem

Urkistan


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Verdansk fortfarande bästa hittills. Men hoppas på denna.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Jag är sugen på köp av nostalgi för de gamla kartorna som kommer.

Jag tycker det är ganska tragiskt att dom släpper samma kartor igen då dom inte verkar kunna göra nya bra kartor utan tar ifrån ett 14år gammalt spel där man redan lagt 1000-tals timmar på dessa kartor (MW2 2009)...
Visst, det är bättre grafik, känsla, ljud och så vidare, men jag tycker det är fel och känns som att dom blir bara latare och latare.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Jag tycker det är ganska tragiskt att dom släpper samma kartor igen då dom inte verkar kunna göra nya bra kartor utan tar ifrån ett 14år gammalt spel där man redan lagt 1000-tals timmar på dessa kartor (MW2 2009)...
Visst, det är bättre grafik, känsla, ljud och så vidare, men jag tycker det är fel och känns som att dom blir bara latare och latare.

Å andra sidan har CoD haft riktigt grymma bandesigner genom åren som folk gärna fortsätter spela. Även CS har återanvänt samma banor i över 20 år, så jag tror inte det bara handlar om att Activision är lata.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag gillade verkligen Verdansk. Den hade bra balans mellan looting och eldstrid och det fanns mycket variation på kartan. På ökenkartan i nuvarande Warzone känns det som om det enda man gör är att samla vapen och man känner sig sällan riktigt belönad.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Å andra sidan har CoD haft riktigt grymma bandesigner genom åren som folk gärna fortsätter spela. Även CS har återanvänt samma banor i över 20 år, så jag tror inte det bara handlar om att Activision är lata.

Nej precis, sen släpper de ju oftast helt nya kartor. Men ibland är man svag för nostalgi också.

1
Skriv svar