Little Nightmares 3 skippar lokal co-op för att "bevara atmosfären"

Robot
Little Nightmares 3 skippar lokal co-op för att "bevara atmosfären"

Vill man samarbeta är det internet som gäller.

#Little-nightmares-3, #Supermassive-games


Medlem

Fan vad dumt, var ju taggad på att spela detta med sambon i soffan.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

It's not a lake, it's an ocean

Ja, detta var ju en besvikelse.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

En annan fördel är ju att det då kräver att två personer köper spelet (antar jag? finns väl vissa spel som går att lira 2 pers över nätet fast bara 1 köpt det på steam, tror jag? men de är nog sannolikt få). Mer klirr i kassan (och en sämre upplevelse för spelarna som inte kan mysa ihop i soffan).

Medlem

Men tusan. Skrev upp det här spelet som en potentiell kandidat för mig och min fru då hon endast vill spela local co-op :/

ELF
Medlem

Dra den om rödluvan och vargen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

haha det var det roligaste jag hört på länge xD insert give us more money here.

Medlem

Låter som en riktigt kass ursäkt för att kunna sälja fler spel.. Bra för de men sämre för oss konsumenter.
Couch co-op som är så mysigt
Mycket besviken!


signatur
Medlem

Fy fan vad uselt! Hoppas det får mycket skit för det. Hade sett fram emot att spela det med en vän. Men nu när grighet visar sitt fula anlete blir det bojkott.

Medlem

Hade tänkt att köpa spelet för just couch CO-OP läget men det skippar jag nu.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

En stor besvikelse!!! Och korkad anledning som de uttrycker. Att söka skräck tillsammans i soffan höjer upplevelsen otroligt mycket mer än att man ska sitta på varsitt håll.
Faktiskt lägger att gå in på deras instagram och hemsida och påtala detta. På ett vänligt men bestämt sätt.

Medlem

Varför skulle det vara mindre atomsfär om man sitter tillsammans? Snarare tvärtom?
Detta är enbart en ursäkt för att slippa utveckla tekniken för delad-skräm-hantering.
Hoppas iaf att man kan spela Co-op online med bara en kopia av spelet.

1
Skriv svar