Gameplay-trailern för Stalker 2 visar en riktigt ogästvänlig zon

Robot
Gameplay-trailern för Stalker 2 visar en riktigt ogästvänlig zon
Medlem

Såg väldigt vackert o detaljerat ut.

Förlåt men kan inte låta bli att störa mig på att man spelar amerikan, känns lite fel och generiskt. Och ljuden för alla vapen lät lite klena.

Medlem

Ja det här ser ju ungefär ut som gamla S.T.A.L.K.E.R med dåliga röster, död värld och allmänt tråkigt. Pass

Medlem

Jag ska inte döma ut Stalker 2 än, men av den där trailern blev man inte direkt taggad.

Känns som man har sett det där uppläget otaliga gånger förut, med samma klyschiga FPS animationer såsom BF / COD. Inte direkt övertygande ljud heller och att man verkar spela som amerikan känns ju så förlegat att man blir matt. 🙃

Medlem

Ser mysigt ut!
Hade inte möjlighet att spela ettan när det kom så ser fram emot detta.
Tycker det har en egen stil som skiljer sig en hel del från senare års FPS.

Medlem
Skrivet av Edvin:

Ser mysigt ut!
Hade inte möjlighet att spela ettan när det kom så ser fram emot detta.
Tycker det har en egen stil som skiljer sig en hel del från senare års FPS.

Ettan går väldigt bra att spela ännu. Finns lite QoL och grafikmoddar moddar man kan installera, men själva base-game är nog tillräckligt bra ännu för att du inte ska behöva göra något större åt det

Medlem

Trailern så ut som ett fulare och tråkigare Metro-spel (med betydligt fler övernaturliga inslag). Hoppas dock att det blir bra i slutändan.

Medlem

Stor nedgradering av grafiken sedan första gameplay visningen. Trist, blir att avvakta med ett köp tills stor rea på grund av det. Hatar utvecklare som gör så där, tittar på er Ubisoft.

Medlem

Inte helt såld på röstskådespeleriet... Amerikan eller inte så saknade det inlevelse. Frameraten i vissa scener såg också lite knacklig ut i trailern (aldrig ett bra tecken).

Men det är ju trots allt Stalker, så håller tummarna.

Medlem

Stor skillnad sen sist man såg det - och inte till det bättre. Det här ser ut som en i mängden bland Metro: Exodus och Chernobylite, och inte alls som den spelserie som föregick och inspirerade dem båda. Det visuella har tagit en rejäl smäll, men det kanske man tyvärr får hacka i sig. Jag är dock hopplöst allergisk mot trött gunplay vilket ser ungefär lika platt och livlöst ut som miljöerna. Tråkigt.

Medlem

Vafan, jag tycker plötsligt det inte ser så snyggt ut längre. Ser inte ut som Next gen, inte som Unreal Engine 5.

Ser mest ut som Metro: Exodus (använder till och med samma färgpalett).


signatur

Memento Mori

Medlem

RIktig komedi att STALKER -G.A.M.M.A ser ut att vara hundra gånger bättre än detta råttpisset.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Stor nedgradering av grafiken sedan första gameplay visningen. Trist, blir att avvakta med ett köp tills stor rea på grund av det. Hatar utvecklare som gör så där, tittar på er Ubisoft.

Du vet väl om att detta spel släpps dag ett till game passet?

Medlem
Skrivet av Guld:

Du vet väl om att detta spel släpps dag ett till game passet?

Perfekt, då blir det att game pass:a.

1
Skriv svar