Remnant 2 har sålt en miljon och utlovar nytt gratisinnehåll

Robot
Remnant 2 har sålt en miljon och utlovar nytt gratisinnehåll

Och de lovar även lika passionsladdade DLC:n.

#Gunfire-games, #Remnant-2


Medlem

Riktigt bra spel. Hoppas fler får upp ögonen för serien.

Medlem

Det är ett bra och beroende framkallande spel helt klart,men tycker att spelets slut boss är alldeles för svår första fasen går att cheesa men den är ok fas två är sjukt svårt det finns inte utrymme att göra speciellt mycket och är man 3 st blir det bara ännu värre,har försökt minst 20 gånger med både vänner och randoms men det går inte alls, förutom slut bossen är det ett väldigt bra spel

Medlem
Skrivet av Ralf:

Riktigt bra spel. Hoppas fler får upp ögonen för serien.

Ja, jag håller med. Jag är som trollbunden och det verkar vara rätt sällsynt nu för tiden när det kommer till spel. Men Remnant 2 är riktigt bra. Jag älskade ettan också. Det är verkligen glädjande att det går bra för studion och försäljningen.

Det som få verkar prata om är också att spelet inte ens säljs till AAA-fullpris, trots att det slår det mesta på fingrarna som släppts nu för tiden i form av kvalitet och speltimmar. Ultimate Edition (den fetaste utgåvan) kan man köpa för samma pris som till ett fullpris AAA-spel och då ingår även framtidens DLC i där... Finns inga som helst microtransaktioner heller. Allt samlar du på dig genom att spela spelet. Hemskt att det ska behöva vara något som ska framhävas som en motivering till att köpa ett spel idag, men så är det...

Ut och köp. Spela och njut!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av micke52:

Det är ett bra och beroende framkallande spel helt klart,men tycker att spelets slut boss är alldeles för svår första fasen går att cheesa men den är ok fas två är sjukt svårt det finns inte utrymme att göra speciellt mycket och är man 3 st blir det bara ännu värre,har försökt minst 20 gånger med både vänner och randoms men det går inte alls, förutom slut bossen är det ett väldigt bra spel

Var jobbigt att försöka läsa mellan raderna för att inte spoila något, har bara sista bossen kvar i nightmare, Sha'hala var extremt jobbig för mig, samma med Venom som är innan sista bossen, nu försöker vi få allt material och alla archetypes innan vi ska avrätta sista bossen.

Medlem

Billigt spel som redan innehåller gömt gratis dlc(dom skulle kostat extra i många andra spel för 700 kr). Och nu får vi mer gratis innehåll. Det är så här spel ska göras och släppas helt klart. Spelet har ett väldigt bra omspelningsvärde med en hög hemligheter av varierande karaktär.

Medlem

Sjukt bra spel. Helt beroende! Kryllar av hemligheter och roliga pussel överallt.

Medlem

Ska införskaffas till hösten. Ska bara slita mig igenom 1an som var sisådär men 2an ser betydligt mer lovande ut

Medlem

Sjukt bra spel, låst upp Gunslinger, Summoner och invader enså länge.
Rekommenderas starkt. Har inte startat D4 sen detta kom ut.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

lirat som fan, men bara kommit till och fastnat på nightweaver kör på lättaste, haha, dött 25ggr i sträck bara på bossen och nu tagit paus för idag


signatur

//monster

Medlem

Galet coolt spel. Mycket av allt. Riktigt roliga boss fighter. Sista bossen är galet cool. 10 av 10.

Medlem

Riktigt kul att läsa så bra omdömen. Blir sugen på att spela, gillade ettan rätt mycket.

Får bli längre fram, kommer att prioritera BG3.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Oj hade missat detta, verkar kul. Hoppas det går bra att köra utan spelat första spelet?
Frågan om man ska köra på konsol eller PC, har dator som ligger mellan minimum och rekommenderat:/

1
Skriv svar