Payday 3 visar upp smygande i den senaste trailern

Robot
Payday 3 visar upp smygande i den senaste trailern

Mindre pang-pang, mer hysch-hysch.

#Payday-3, #Starbreeze


Medlem

Har inga tvivel på att spelet kommer vara bra, men grafiskt ser det alldeles för cleant ut, och dom där smyganimationerna såg ut att dom var tagna direkt ur en Python-sketch.

Silly!


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Tor
Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Har inga tvivel på att spelet kommer vara bra, men grafiskt ser det alldeles för cleant ut, och dom där smyganimationerna såg ut att det var tagna direkt ur en Python-sketch.

Silly!

Det lär råda en del Python stämning under spel ändå så win win

Medlem

Jag trodde Unreal 3-motorn kunde ha skuggor under spelaren?

edit: Här är ju fan skugga? Fakebild? https://jamestombs.co.uk/wp-content/uploads/2007/11/ut3_graph...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ja grafiken såg inget vidare ut. Får hoppas att det spelmässigt blir bra.

Avstängd

Grafiken var värre än en del spel med unreal engine 3. Dessutom är det nog många som inte köper på grund av det värdelösa kravet på att konstant vara online.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem
Skrivet av Spelentusiast:

Grafiken var värre än en del spel med unreal engine 3. Dessutom är det nog många som inte köper på grund av det värdelösa kravet på att konstant vara online.

Ja, jag vägrar alla multiplayerspel som kräver onlineläge.

Avstängd
Skrivet av superapan:

Ja, jag vägrar alla multiplayerspel som kräver onlineläge.

Finns single player i Payday 3.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem
Skrivet av superapan:

Ja, jag vägrar alla multiplayerspel som kräver onlineläge.

Varför? Om det ändå är multiplayer?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Varför? Om det ändå är multiplayer?

Det var ett skämt. Jag har aldrig spelat Payday annat än multiplayer, det är därför inget problem anser jag.

Medlem
Skrivet av superapan:

Det var ett skämt. Jag har aldrig spelat Payday annat än multiplayer, det är därför inget problem anser jag.

You had me, not gonna lie.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

1
Skriv svar