Spelsemestern 2023

Medlem
Spelsemestern 2023

Hej semesterfirare, samt soon to be semesterfirare!

Detta blir mitt andra år som playstation ägare och jag har redan kört igenom en bunt med PS exklusiva spel. Men jag har sparat ett par som jag tänkte jag skulle lira under semestern - Ghost of Tsushima, Dead Island 2, The last of us part II!

Jag känner att den här semestern kan bli något utöver det vanliga då jag inte brukar ha så många AAA spel i backloggen.

Hur är det med er, brukar ni spara ett par spel som kommer ut året innan/tidigt på året för att spela på semestern?

Det vore kul och höra om ni gör det, och för alldel berätta gärna vad ni planerar att spela på semestern!

Ha en trevlig sommar på er allihopa!


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Jag sparar sällan spel. Är ett offer för hypen så köper jag inte direkt blir det oftast att jag ser spelet på twitch eller youtube och därefter tappar intresset att spela det själv. Något jag däremot low-key hållit mig undan men ändå haft intresse för är Octopath Traveler 2. Köpte det i förra veckan och tänker att det får bli mitt "semesterspel". Känns extra härligt att damma av Switchen och fastna för ett mer portabelt spel nu när man kanske är lite mer på resande fot. Med tanke på hur lång tid det ska ta och att jag efter 20h precis klarat intro-uppdragen så lär jag inte ens hinna bli klar på mina 4 veckor.

Medlem

Jag kommer ta ut semester senare i höst, slutet av augusti eller början av september. Och då låser jag troligtvis in mig med Baldurs Gate 3. 😀👍

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag kommer ta ut semester senare i höst, slutet av augusti eller början av september. Och då låser jag troligtvis in mig med Baldurs Gate 3. 😀👍

Jag funderar också faktiskt att ta ledigt då, hehe😅


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Blir diablo 4 för mig. Köpte även astral chain på eshop rean till switch. Så om man tröttnar på d4 kan det bli lite astral chain också:)

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Blir diablo 4 för mig. Köpte även astral chain på eshop rean till switch. Så om man tröttnar på d4 kan det bli lite astral chain också:)

Härligt, alltid bra att vara förberedd


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

1
Skriv svar