Alla trailers från Ubisoft Forward!

Robot
Alla trailers från Ubisoft Forward!
Medlem

Måste säga att det var oväntat att Ubisoft skulle ha bäst uppvisning. Kul att se faktisk gameplay.

Redaktör
Ponny

För egen del vann Assassin's Creed Mirage den här showen, men det känns å andra sidan som ett spel skräddarsytt för mig. Men ja, oväntat bra show! Sjörövarlåten var ruskigt fin.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Försiktigt förväntansfull efter Star Wars: Outlaws, såg skoj ut! Men det skulle likväl kunna bli generisk äventyrs-action.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Försiktigt förväntansfull efter Star Wars: Outlaws, såg skoj ut! Men det skulle likväl kunna bli generisk äventyrs-action.

Såg sjukt uselt ut när det kom till combat. Tyckte också att huvudkaraktären såg malplacerad ut (hårfysiken var dessutom under all kritik). Finns inget av det som UBI idag visade som imponerar. Det mest obegripliga är varför de gjorde Avatar-spelet till ett FPS.

Medlem

Sååå, Motorfest är en Forza Horizon kopia. "Epic playground on O‘ahu"

Annars tycker jag att SW Outlaws verkar spännande


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av maniac:

Sååå, Motorfest är en Forza Horizon kopia. "Epic playground on O‘ahu"

Annars tycker jag att SW Outlaws verkar spännande

Glöm inte Test Drive Unlimited som utspelade sig där, som en blandning av det och Forza

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Måste säga att det var oväntat att Ubisoft skulle ha bäst uppvisning. Kul att se faktisk gameplay.

Jävlar vad du gillade det, kul med gameplay håller jag med om och en av de bättre showerna men bäst håller jag inte med om. Vilken lockade mest? För mig var det nog Star Wars.

Medlem
Skrivet av laban005:

Jävlar vad du gillade det, kul med gameplay håller jag med om och en av de bättre showerna men bäst håller jag inte med om. Vilken lockade mest? För mig var det nog Star Wars.

Blev faktiskt förvånad över att avatar inte såg bedrövligt ut. Men det som lockar mest är assassin's creed efter deras löften att gå tillbaka mer till seriens rötter.

Medlem
Skrivet av Tobhah:

Såg sjukt uselt ut när det kom till combat. Tyckte också att huvudkaraktären såg malplacerad ut (hårfysiken var dessutom under all kritik). Finns inget av det som UBI idag visade som imponerar. Det mest obegripliga är varför de gjorde Avatar-spelet till ett FPS.

Japp, striderna såg inte så spännande ut, men om de kan få till känslan att leva lite som en smugglare/rymdpirat så vore det ju finemang, har dock en känsla av att vår huvudkaraktär kommer att vara för snäll för det.

Medlem

Gillade inte Avatar filmen och kommer nog inte att spela spelet MEN måste säga att set såg riktigt bra ut. Klart över förväntan.

Medlem

Jahopp, inget BG&E2 det här året heller… Nu är det snart tre år sedan man fick höra något konkret från det spelet.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Känner mig som värsta tråkmånsen då knappt något tilltalade mig. :<

Ubisoft's utbud har inte intresserat mig på år och dagar. Iofs inte Blizzzard/Activision eller EA heller, kanske inte säger så mycket.
Mest intressanta var Prince of Persia, då gameplayet såg roligt ut. Designen på prinsen ser fett off ut. Musiken i animerade trailern spädde på det ganska gårt. Lät mindre forna Persien eller Aladdin vibes. Och mer Afro-centrisk design med lite rap-musik och tunga beats inslängt.

Men väntar på vad recensioner säger om storyn, då det var det som gjorde att jag plöjde mig igenom Sands of Time och dess uppföljare.


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Medlem

Ser verkligen fram emot Frontiers Of Pandora.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Blev faktiskt förvånad över att avatar inte såg bedrövligt ut. Men det som lockar mest är assassin's creed efter deras löften att gå tillbaka mer till seriens rötter.

Inget jag är jättesugen på men jag håller med, såg betydligt bättre ut än väntat

1
Skriv svar