Payday 3 har visats upp och släpps i september

Robot
Payday 3 har visats upp och släpps i september

Den första gameplay-trailern ger oss ett spikat släppdatum.

#Payday-3, #Starbreeze


Medlem

Blir kul att se hur deras aktier påverkas imån.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Avstängd

Såg grymt ut!

Medlem

Payday 3 släpps 21:e September och Cyberpunk 2077: Phantom Liberty 26:e September.

Medlem

Såg stelt ut, inte mycket som hänt under huven känns det som.

Medlem

Såg riktigt kul ut. Sett fram emot detta. 2:an va ett bra spel men jag va väldigt trött på lootmekaniken så jag slutade. Annars va det ju svinkul... med kompisar.

Medlem

Kändes väldigt mycket som Payday 2 fast lite uppdaterat. Fick inte ett "nytt spel feeling" på denna alls tyvärr


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Jag tror jag har över 700 achievements kvar i PD2 som jag nog hellre jagar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker också det såg oerhört stelt ut. Det är inte direkt top not grafik heller, det ser redan 5-6 år gammalt ut. Men det viktigaste i denna typ av spel är ju gameplay helt klart, så vi får se

Medlem
Skrivet av Maysay:

Payday 3 släpps 21:e September och Cyberpunk 2077: Phantom Liberty 26:e September.

Det borde stämma då 3:e september är en Söndag vilket inga spel släpps... någonsin..

21:a september är en Torsdag vilket spel brukar släppas på. Tisdagar och Torsdagar är vanligast. Sedan släpps en del spel på Fredagar även. Att PayDay 3 skulle släppas på en Söndag sätter jag mitt liv mot.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av heady89:

Såg stelt ut, inte mycket som hänt under huven känns det som.

Menar du motorhuven?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Det borde stämma då 3:e september är en Söndag vilket inga spel släpps... någonsin..

21:a september är en Torsdag vilket spel brukar släppas på. Tisdagar och Torsdagar är vanligast. Sedan släpps en del spel på Fredagar även. Att PayDay 3 skulle släppas på en Söndag sätter jag mitt liv mot.

Tror folk risken finns att Payday 3 hamnar i skymundan när Cyberpunk DLC:n släpps? Senare i Oktober kommer det hur mycket spel som helst.

Medlem

Om jag ska vara ärlig så ser jag inte var skillnaden är mot tvåan? Det kändes mest som en trailer för en expansion.

Avstängd

Står bara Game Pass. Kan det släppas till Xcloud tro?

Medlem

Ser ut som ett Playstation 2 spel i HD. Gäsp!

1
Skriv svar