Alla Microsoft-spel på Xbox Game Showcase är från spelmotorn

Robot
Alla Microsoft-spel på Xbox Game Showcase är från spelmotorn
Medlem
Medlem

Vill gärna se något riktigt bra från Fable. En av de titlar jag ser mest fram emot.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Dags att MS visar upp vad alla deras studios har gjort de senaste 5 åren!

Medlem

Mer gameplay = en bättre show, simpelt.

Men som vanligt lär det bli minimalt med ren och skär gameplay, men en in-engine mix får väl duga. Har inga problem med lite grymma CGI-trailers, men tyvärr blir det en aning för många av dessa ibland.

Hur som haver, hoppas på en bra show.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Fattar inte varför man ens anstränger sig att göra CGI... Ingen spelare har någonsin varit intresserad av det. Full on gameplay är det enda som gäller, inte ens regiserade gameplay är okey enligt mig. Tänker tillbaka på Divisions regiserade walkthrough usch och tviii...

Medlem
Skrivet av Freakon:

Vill gärna se något riktigt bra från Fable. En av de titlar jag ser mest fram emot.

Kommer bli grymt att mysspela på steam deck via xcloud...

Medlem

I can confirmed that there Will be no movie trailers at our Showcase. - Aaron Greenberg

It's not a lake, it's an ocean

Om man ska vara ärlig har Microsoft haft en hel del riktigt bra spelshower genom åren (oftast på E3). Problemet är att spelen sedan inte riktigt lever upp till hypen eller fortfarande lyser med sin frånvaro. Jag håller fast vid "nu eller aldrig"-känslan inför denna show. De bara måste leverera nu. Inte bara gameplay utan releasedatum.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av robbis:

Fattar inte varför man ens anstränger sig att göra CGI... Ingen spelare har någonsin varit intresserad av det. Full on gameplay är det enda som gäller,

För att det säljer. Skulle de enbart visa sitt dåliga gameplay så blir det ingen hype.

Jag gissar bara. 😜


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Fable! Fable! Fable!

Medlem

Känns som att det är dags att visa faktiskt gameplay från Hellblade 2? Det projektet verkar ju ha ballongat ordentligt med tanke på att ettan var ett nichat AA-spel, så jag undrar vad man gjort för att nå en bredare publik och rättfärdiga den långa utvecklingen där. Det vi har sett hittils som varit in-engine har väl varit väldigt kontrollerade vertical slices.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Arzei:

Känns som att det är dags att visa faktiskt gameplay från Hellblade 2? Det projektet verkar ju ha ballongat ordentligt med tanke på att ettan var ett nichat AA-spel, så jag undrar vad man gjort för att nå en bredare publik och rättfärdiga den långa utvecklingen där. Det vi har sett hittils som varit in-engine har väl varit väldigt kontrollerade vertical slices.

Jo, ska bli spännande. Jag är fortfarande osäker på om de siktar på en bred publik med det dock.

Medlem
Skrivet av Rejzer:

Fable! Fable! Fable!

Jaaaaa!!!! Nu är det fasen för länge sedan sist! Älskar Fable-spelen.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

1
Skriv svar