Söker "Valkyra Chronicles 4", "Into the Reach", "Mutant year zero road to eden" eller "Advanced Wars 1 + 2" till Nintendo Switch

Medlem
Söker "Valkyra Chronicles 4", "Into the Reach", "Mutant year zero road to eden" eller "Advanced Wars 1 + 2" till Nintendo Switch

Hej kära FZ-vänner,

Som rubriken gör gällande söker jag antingen "Valkyra Chronicles 4", "Into the Reach", "Mutant year zero road to eden" eller "Advanced Wars 1 + 2" till Nintendo Switch. Som görs synligt gillar jag turordningsbaserade strategispel.

Jag vet att alla finns digitalt, men är en "gammal" individ som vill ha fysiska utgåvor. Vidare vet jag att spelen finns på blocket, tradera et cetera, men då jag blivit blåst tidigare är det enkom FZ som jag bedömer som vänligt och tillförlitligt.

Någon som sitter på en av dessa titlar och är villiga att sälja till ett inte allt för dyrt pris? FZ-comunityt brukar alltid stötta och hjälpa varandra, vilket är vad jag älskar mest med detta "mitt andra hem".

Högaktningsfullt,
Sofokles

Medlem

Synd att det är till Switch, dom senaste dagarna så har jag gått i tankar om att sälja några av mina fysiska spel till PS4, inklusive Valkyria Chronicles 4.

1
Skriv svar