Quantum Break är tillbaka på Game Pass

Robot
Quantum Break är tillbaka på Game Pass
Medlem

Känns ju som att man borde ha koll på när licenserna går ut och lösa problemet innan spelet behöver tas ned men bra att det kom tillbaks relativt snabbt i alla fall.

Skribent
Skrivet av kebbe:

Känns ju som att man borde ha koll på när licenserna går ut och lösa problemet innan spelet behöver tas ned men bra att det kom tillbaks relativt snabbt i alla fall.

Känns som något som fallit mellan stolarna, verkar ju varit lättlöst.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av kebbe:

Känns ju som att man borde ha koll på när licenserna går ut och lösa problemet innan spelet behöver tas ned men bra att det kom tillbaks relativt snabbt i alla fall.

Känns som man borde ha koll.. 🤔.. ja 😂😂👉🐴


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Aldrig spelat detta, men diggade ju Max Payne 1&2 och Alan Wake.
Är dett något en borde pass apå att lira nu när det är lätt att komma åt på Gamepass?

Medlem
Skrivet av pillveke:

Aldrig spelat detta, men diggade ju Max Payne 1&2 och Alan Wake.
Är dett något en borde pass apå att lira nu när det är lätt att komma åt på Gamepass?

Jag tycker att det är Remedys klart svagaste spel! Fortfarande välgjort och bra, men inte på samma nivå som deras andra alster.

Det är värt att ge en chans i alla fall

Skribent
Skrivet av Jozo:

Jag tycker att det är Remedys klart svagaste spel! Fortfarande välgjort och bra, men inte på samma nivå som deras andra alster.

Det är värt att ge en chans i alla fall

Lite ojämt kan jag tycka jämfört med deras andra spel. Men helt klart värt att spela igenom.


signatur

"Writer and Fighter"

Ambassadör
Xbox

Värt att påpeka att det också är första gången det dyker upp på PC Game Pass. Så det bidde en liten bonus också efter allt licensstrul.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av pillveke:

Aldrig spelat detta, men diggade ju Max Payne 1&2 och Alan Wake.
Är dett något en borde pass apå att lira nu när det är lätt att komma åt på Gamepass?

Spelade det kort efter att jag blev klar med Control. Tycker det nära nog höll samma klass som det. Om jag inte minns helt fel så är det riktiga filmsekvenser efter varje kapitel. Blev lite som att kolla på en tv-serie mellan spelandet. Kul inslag.
Ge det en chans. Remedy gör bra spel!

Avstängd

Hoppas att det någonsin kommer till Xcloud och inte bara låst till konsol och PC

1
Skriv svar