Cities: Skylines sista expansion fokuserar på hotell och turism

Robot
Cities: Skylines sista expansion fokuserar på hotell och turism
Medlem

satan va dom tjänar på alla dlc!!


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

satan va dom tjänar på alla dlc!!

Beror på, själv gav jag upp på spelet då det släpptes dlcs hela tiden. Så där tjänade de mindre på mig mot om de släppt dem mer sällan mer välgjorda för ett lite högre pris istället. Tror inte jag är ensam om detta.

Medlem
Skrivet av Pzyber:

Beror på, själv gav jag upp på spelet då det släpptes dlcs hela tiden. Så där tjänade de mindre på mig mot om de släppt dem mer sällan mer välgjorda för ett lite högre pris istället. Tror inte jag är ensam om detta.

men ganska värt det då det är bästa spelet som finns av den sorten. är glad för att det kom mkt dlc, så att spelet återkom hela tiden under åren


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Pzyber:

Beror på, själv gav jag upp på spelet då det släpptes dlcs hela tiden. Så där tjänade de mindre på mig mot om de släppt dem mer sällan mer välgjorda för ett lite högre pris istället. Tror inte jag är ensam om detta.

Originalspelet försämras ju inte bara för att det släpps expansioner. Tvärtom! Delar av materialet kommer ju ofta i en gratis patch.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Originalspelet försämras ju inte bara för att det släpps expansioner. Tvärtom! Delar av materialet kommer ju ofta i en gratis patch.

Både och, viss spelmekanik känns ofullständig om man inte har motsvarande dlc även om patchen är gratis. Nu är det inte bara detta spelet som lider av det fenomenet.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

men ganska värt det då det är bästa spelet som finns av den sorten. är glad för att det kom mkt dlc, så att spelet återkom hela tiden under åren

Jo håller med om att det är bästa i sin genre men hade önskat lite färre, större och mer välpolerade dlcs. Har inget emot kontent men känns som kvantitet över kvalité för många av dessa dlcs.

1
Skriv svar