Månadens mobilspel – uppladdning inför våren!

Robot
Månadens mobilspel – uppladdning inför våren!

Våren är här och vad passar inte bättre än att sitta ute i solen och spela spel? Här är månadens mobilspel – som vi lirar på nya ROG Phone 7 Ultimate.

#asus, #mobil, #mobilspel


Medlem

Har en Rogue 3 med dock. Använder den till mycket annat än spel. Två skärmar kan vara väldigt bra.

Moderator | Testpilot

Snyggt jobbat som alltid @Mutumba


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Testpilot
Skrivet av uberpwnage2.0:

Snyggt jobbat som alltid @Mutumba

Tackar!

Medlem

Mobilspel är generellt total misär men alla dessa tre titlar hör till undantaget. Rekommenderas varmt!


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Den asus mobil jag köpte förra året har ganska kass kvalitet. Både hårdvara men också mjukvara.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skribent

Vampire Survivors är ett riktigt lajbans tidsfördriv på mobilen. Downwell har jag inte provat, men blir kanske tvungen. Såg rätt coolt ut.

Testpilot
Skrivet av Jonny Myrén:

Vampire Survivors är ett riktigt lajbans tidsfördriv på mobilen. Downwell har jag inte provat, men blir kanske tvungen. Såg rätt coolt ut.

Verkligen! Har fortfarande inte låst upp alla banor och spelat till och från hela året. Downwell har en liknande loop men på ett lite annorlunda sätt.

Inaktiv

Hur tusan ser ni allt det viktiga på skärmen när tummarna är ivägen? Har aldrig kunnat spela på telefon.

Testpilot
Skrivet av anon_79617:

Hur tusan ser ni allt det viktiga på skärmen när tummarna är ivägen? Har aldrig kunnat spela på telefon.

Det är en bra fråga faktiskt! När jag spelar på ROG Phone 7 är skärmen så pass stor att det inte bekymrar mig nämnvärt. Det finns helt enkelt gott om plats för att se vad som sker på skärmen. Det kan vara ett problem på mindre telefoner, det beror lite på vilken typ av spel det är också och om det är porträtt eller landskapsläge som gäller. Det gäller att placera tummarna precis vid kanterna för att de inte ska skymma alltför mycket av bilden.

Det blir en vanesak i slutändan tror jag.

Medlem

Spelar extremt lite på telefonen men uppskattar dessa artiklar. Bra jobbat!


signatur

Cause i need to watch things die

Testpilot
Skrivet av Kolsvart:

Spelar extremt lite på telefonen men uppskattar dessa artiklar. Bra jobbat!

Tackar!

Medlem

Bra artikel 😀

1
Skriv svar