Quantum Break lämnar visserligen Game Pass, men "kommer tillbaka"

Robot
Quantum Break lämnar visserligen Game Pass, men "kommer tillbaka"
Medlem

Av någon anledning ville hjärnan läsa meddelandet i Sam Lakes röst och engelsk/finska brytning. Han är för jävla karismatisk den där Sami Järvi.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Av någon anledning ville hjärnan läsa meddelandet i Sam Lakes röst och engelsk/finska brytning. Han är för jävla karismatisk den där Sami Järvi.

Ja, han är järvigt sympatisk.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Spelet försvann idag från GP och jag hann inte klara ut det då jag trodde att den skulle försvinna den 15/4...Får snällt vänta ut tills spelet är tillbaka igen.

Medlem

Kan man hoppas på en PS4/5 version i 60fps? Sjukt underskattat spel.

Medlem

Blev lite tjurig på mig själv när jag först läste det här, för att jag inte hade tagit tillfället i akt och köpt spelet innan det försvann. Men tydligen så hade jag det redan på Steam, så jag får väl ta tag i att spela det någon gång.

Avstängd

Hoppas deras renake och Alan Wake II släpps på Xcloud och inte bara Game Pass på Konsol.

Medlem

Köpte spelet för typ 80kr så har det på skiva men ej installerat det ännu.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Känns som ett bra marknadsknep att få upp intresset för quantum break igen. Slarvigt att glömma förnya licenser om så är fallet men jag tror det är medvetet.

Medlem
Skrivet av Divion:

Kan man hoppas på en PS4/5 version i 60fps? Sjukt underskattat spel.

Lär nog tyvärr aldrig hända eftersom utgivaren är Microsoft Studios.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Lär nog tyvärr aldrig hända eftersom utgivaren är Microsoft Studios.

Fast MS har väl gjort flest äldre spel tillgängliga och o 60fps av alla spelföretag.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Skribent
Skrivet av Kavakava83:

Känns som ett bra marknadsknep att få upp intresset för quantum break igen. Slarvigt att glömma förnya licenser om så är fallet men jag tror det är medvetet.

Om de utannonserar en remaster/remake inom en snar framtid så köper jag din teori. Men annars ser jag ingen anledning att lägga marknadsföringstid på ett gammalt spel som inte heller sålde jättebra.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Bra att det kommer tillbaka blev nästan lite irriterade på mig själv att jag inte hade spelat det ännu när det funnits på Gamepass så länge. Hade dock inte haft några problem att köpa det men nu får jag revansch 😁

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Om de utannonserar en remaster/remake inom en snar framtid så köper jag din teori. Men annars ser jag ingen anledning att lägga marknadsföringstid på ett gammalt spel som inte heller sålde jättebra.

Precis! Man lägger inte någon marknadsföringstid alls ju ☺️ kanske ett sätt att ta tempen på ett intresse för just en remaster?

Medlem

Önskat att vi fick en 60fps boost till spelet på xboxen, samma med crackdown 3 faktiskt. crackdown 3 var inte i närheten av vad som utlovades från början, men det har sina moment. önskar att microsoft och dom som utvecklat spelet inte skippat på sådant. nu äger jag Quantum break så att det försvinner påverkar inte mig på så sätt men 60fps. snälla


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

1
Skriv svar