Fragzone Fredag om: Elden Ring-expansion, 6 nya recensioner, Sons of the Forest, svårighetsgrad på spel, semmelburgaren, med mera!

Robot
Fragzone Fredag om: Elden Ring-expansion, 6 nya recensioner, Sons of the Forest, svårighetsgrad på spel, semmelburgaren, med mera!

Ett fullmatat avsnitt av Sveriges bästa spelmagasin.

#fragzone-fredag, #bildtext


Medlem

POOOOD


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

#bildtext
När coronapandemin just har börjat och du har köpt upp all toapapper på ica.

Medlem

#bildtext

Känslan när ditt nya favoritspel har blandade recensioner på Steam.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

#Bildtext

Termen "skitspel" har fått en ny innebörd.

CTI
Medlem

#Bildtext

My Precious, One Rulle To Rule Them All!


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

#bildtext

- I can see you, Antman!!

Medlem

#bildtext

Den eufori som uppstår när du inser att du inte behöver torka dig med badrumsmattan trots allt!

Medlem

#bildtext

Även om det är skit att Miyamoto kommer sluta en dag, så älskar jag honom ändå!

Gnällkuk

#bildtext

*toallulle, toalulle!*

ni som minns den klassiska låten


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Testpilot

Riktigt bra program i dag. Kul när Tomas är med

Redaktör
Skrivet av Mutumba:

Riktigt bra program i dag. Kul när Tomas är med

❤️


signatur
Medlem

#Bildtext

"Den här toarullen är signerad av FZ gänget och den kommer jag ha nära min hud resten av livet!"

-
Random info, jag har några toarullar signerade av japanska band. Tänk att lägga till en ifrån FZ till samlingen^^

Gnällkuk
Skrivet av Mutumba:

Riktigt bra program i dag. Kul när Tomas är med

Enig! Dock ställde jag mig extermt tvveksam när han sa att psvr2 inte var riktigt värt det bara för gt7 så jag misstänker han är köpt...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Skrivet av trickeh2k:

Enig! Dock ställde jag mig extermt tvveksam när han sa att psvr2 inte var riktigt värt det bara för gt7 så jag misstänker han är köpt...

Phil works in mysterious ways.


signatur
1
Skriv svar