Fragzone Fredag om: Zelda: Tears of the Kingdom, Hogwarts Legacy, The Settlers, Metroid Prime, Jedi Survivor & mer!

Robot
Fragzone Fredag om: Zelda: Tears of the Kingdom, Hogwarts Legacy, The Settlers, Metroid Prime, Jedi Survivor & mer!
Medlem

#bildtext När skaparna av fast and furious filmerna följde med tvspelfilms-trenden hade dom bara en enda spelserie i åtanke.

Medlem

#bildtext
"When I ate those mushrooms, it was like the whole road turned rainbow colored. After a while i felt trapped in a castle, and a huge lizard stopped me from leaving!"

"It was just a bad trip, princess!"

Medlem

Ingen pod-version på länge, är det nerlagt?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Moderator | Testpilot
Skrivet av korvmos:

Ingen pod-version på länge, är det nerlagt?

För tillfället ligger det på is. Att omvandla showen till en podd är inte så enkelt som att bara ta bort videon och lägga upp, utan det krävs att någon sitter med mixing och annat

Dessutom var ljudet för oss inte perfekt förra veckan så den hade nog inte kommit upp oavsett

Men vi hör att många gärna ser att Fragzone Fredag kommer tillbaka till ställen där alla poddar finns (jag också); och vi jobbar för att komma tillbaka dit så snart som möjligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

#bildtext
Peach: "Men varför så sur. Allt jag gjorde var att skicka iväg det blå sköldpaddskalet"
Mario: "Vi ledde..."

Redaktör

#bildtext


signatur
Medlem

#bildtext "Från svampskallar till svampriket. Vad är nästa steg, svamp i mellangärdet?"

Edit: ändrade min bildtext något, hoppas att det är ok! #fusk


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Gnällkuk

Frän Aquanoid-tischa! Alltid impad över Daniels tischa-game Får kika imorgon i efterhand.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Chefredaktör
Skrivet av trickeh2k:

Frän Aquanoid-tischa! Alltid impad över Daniels tischa-game Får kika imorgon i efterhand.

❤️!

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

För tillfället ligger det på is. Att omvandla showen till en podd är inte så enkelt som att bara ta bort videon och lägga upp, utan det krävs att någon sitter med mixing och annat

Dessutom var ljudet för oss inte perfekt förra veckan så den hade nog inte kommit upp oavsett

Men vi hör att många gärna ser att Fragzone Fredag kommer tillbaka till ställen där alla poddar finns (jag också); och vi jobbar för att komma tillbaka dit så snart som möjligt.

Tack för uppdateringen, trevlig helg!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

För tillfället ligger det på is. Att omvandla showen till en podd är inte så enkelt som att bara ta bort videon och lägga upp, utan det krävs att någon sitter med mixing och annat

Dessutom var ljudet för oss inte perfekt förra veckan så den hade nog inte kommit upp oavsett

Men vi hör att många gärna ser att Fragzone Fredag kommer tillbaka till ställen där alla poddar finns (jag också); och vi jobbar för att komma tillbaka dit så snart som möjligt.

Vad är det för slags mixing och annat som behövs? Finns ju redan på YT, där går det att lyssna.


signatur

Jag gör ofta ingenting, tills jag gör allt i sista sekund.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Skandera:

Vad är det för slags mixing och annat som behövs? Finns ju redan på YT, där går det att lyssna.

När det bara är ljud och inte bild vill man se till att ljudet är perfekt Som sagt; räcker oftast inte att bara ta ljudet från sändningen om man vill att det ska låta bra. Små skavanker sticker ut mer när endast ljudet är kvar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ljudet på trailers och liknande va ungefär 200% högre än studion så man fick höja och sänka hela tiden. Något att tänka på till nästa vecka, annars kanon som vanligt!

Chefredaktör
Skrivet av svanfors:

Ljudet på trailers och liknande va ungefär 200% högre än studion så man fick höja och sänka hela tiden. Något att tänka på till nästa vecka, annars kanon som vanligt!

Sorry, vi ska kolla på det till nästa vecka!

Backloggens befriare

Är det bara jag som saknar det gamla studio-introt?


signatur

Ad hoc addendum

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av keffkebab:

Är det bara jag som saknar det gamla studio-introt?

I'm with you.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

1
Skriv svar