Rena fabriken: Factorio har sålts i 3,5 miljoner exemplar

Robot
Rena fabriken: Factorio har sålts i 3,5 miljoner exemplar

Så policyn om att aldrig rabattera spelet lär fortsätta.

#Factorio, #Wube-software


Medlem

Måste vara skönt att ha ett spel som säljer bra utan att behöva rea ut det.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Fantastiskt spel! Väl värt pengarna.

Medlem

Jaha, det förklarar varför jag aldrig ser rabatt på det på min Wishlist, efter alla dessa år där jag tänkt att jag slår till för en billig peng när det är Steam-rea.

Medlem

Jag tror jag skjutit upp 4-5 raketer med start från början varje gång och aldrig installerat några moddar 😛


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem
Skrivet av hat3sn0w:

Jag tror jag skjutit upp 4-5 raketer med start från början varje gång och aldrig installerat några moddar 😛

Kan rekommendera Krastorio, den är så välgjord att det känns som en fullfjädrad expansion till spelet. Ökar även komplexiteten en aning så det kräver ännu mer planerande.

Medlem

Helt missat moddar, spelade (och älskade) spelet mot slitet av ea, men har inte spelat det sen dess. Kanske borde plocka upp det igen nål dag och se om moddar eller nya uppdateringar drar in mig igen.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Helt missat moddar, spelade (och älskade) spelet mot slitet av ea, men har inte spelat det sen dess. Kanske borde plocka upp det igen nål dag och se om moddar eller nya uppdateringar drar in mig igen.

Krastorio 2 är riktigt bra att börja med. Själv har jag kört igång med Industrial Revolution 3 som kom nu på julafton. Lite jobbigare/mer komplex än Krastorio. Är man riktig masochist rekommenderar jag Seablock och/eller Space Exploration.

Medlem
Skrivet av pattern:

Krastorio 2 är riktigt bra att börja med. Själv har jag kört igång med Industrial Revolution 3 som kom nu på julafton. Lite jobbigare/mer komplex än Krastorio. Är man riktig masochist rekommenderar jag Seablock och/eller Space Exploration.

Tack! Har du några tips om det jag främst gillade var byggandet och inte så mycket hela försvar mot aliens-biten? Eller är det samma tips ändå?

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Tack! Har du några tips om det jag främst gillade var byggandet och inte så mycket hela försvar mot aliens-biten? Eller är det samma tips ändå?

Inaktivera Biters bara i settingsen för ditt nya game. Är inget krav att köra med dom skulle jag säga.

Medlem
Skrivet av pattern:

Inaktivera Biters bara i settingsen för ditt nya game. Är inget krav att köra med dom skulle jag säga.

Topp, tack!

Medlem
Skrivet av artikeln:

Detta anser vara bevis på att deras policy om att aldrig rabattera priset på spelet faktiskt fungerar.

Insåg precis att Factorio har legat på min Steam-önskelista i flera år, i väntan på en rea.


signatur

-Dictated but not read.

1
Skriv svar