Fragzone Fredag om: Spelen vi ser mest fram emot , Cod MW 2, Victoria 3, Mount & Blade 2, Core Keeper och mycket mer!

Robot
Fragzone Fredag om: Spelen vi ser mest fram emot , Cod MW 2, Victoria 3, Mount & Blade 2, Core Keeper och mycket mer!
Medlem

#bildtext

På vägen hem mötte jag en man som var våldsamt allergisk mot tegelväggar. Lyckligtvis hade jag med mig min epi-penna.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

#bildtext

I Modern Warfare används tegelrätta metoder mot fienden.


signatur

IDKFA

Medlem

#bildtext
"Får det lov att vara några pez-tabletter? Nej, det är inte droger... Va? Ja, jag vet att det är lite weird att ge bort gratis godis i en mörk gränd."

Redaktör

#bildtext

Headbangande hårdrockare har aldrig gillat Pink Floyd.


signatur
Medlem

Intressanta spel som avhandlas idag. Jag tycker Hogwarts Legacy känns spännande.
Men ser det också som min allmäna plikt att även denna vecka påtala att jag saknar studion 😀 Trevlig helg!

Medlem

Riktigt skoj med fz-fredag helt klart. Men jag kan inte låta bli att sakna studion. Det blir liksom så mycket "hemmameckkänsla" när man streamar från 2 platser osv. Inte alls lika mysig känsla. Det som till och med skulle vara bättre vore om 1 satt i studion och den andra var med på en fysisk skärm, i studion om ni fattar.

Oavsett, snyggt jobbat fz


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

#bildtext

Kan vara exempel på ett headshot som inte liknar något annat.


signatur

Jag gör ofta ingenting, tills jag gör allt i sista sekund.

Medlem

#bildtext

Personen mot väggen klagade på en akut ryggsmärta.
En person på plats upptäckte då att en handgranat fastnat på personens rygg och var i full färd med att dra loss den när kortet togs.


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

#bildtext
Här får du din edibles booster Bosse. Nästa stopp Red Light!

Medlem

#bildtext
Om jag krystar riktigt ordentligt så kanske någon tror att jag är en del av väggen.

Medlem

Har ni avvecklat podsläppen till förmån för att spara el?


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Ni bör lägga upp som podd som ni gjorde förr.

Medlem

Jag saknar också poddsläppen. Behöver inte vara något fredagsgöra, det duger om det ligger ute måndag eftermiddag.

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Jag saknar också poddsläppen. Behöver inte vara något fredagsgöra, det duger om det ligger ute måndag eftermiddag.

Ja, podd och studio åt FZ-folket!

Medlem

Jag saknar också podden.

Medlem

Saknar också podden!

Medlem

Jag har aldrig kollat live/som vod och kommer det ingen podd så hoppar jag helt enkelt.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Chefredaktör

Vi jobbar på en podåterkomst! Stay tuned!

1
Skriv svar