Minecraft Legends

Robot
Minecraft Legends

När Minecraft anammar strategigenren görs det med egna spelregler.

#gamescom, #minecraft-legends


Inaktiv

När spel blir plattformar med spinoffs blir det krångligt. Jag har ingen aning vad som pågår. Minecraft och Homeworld? Ananas på pizza?

Medlem

Tycker det här låter spännande och ser fram mot att testa Jag hoppas att de gjort det relativt långsamt så man inte behöver stressa, saknar avslappnade strategiska spel som funkar när man är trött.

Gnällkuk

Man får ju hoppas på att det är ett PR-trick och utdragen kampanj som gör att det är så mycket man inte greppar och att det inte är utvecklarna som inte riktigt vad vad de vill med spelet. Nu har det ändå gått ett tag sedan det utannonserades och även om ni fick titta på en demo så är det rätt mkt som fortfarande känns oklart, både i ren mekanik men också spelglädje samt logik.

Nåväl, jag tror Microsoft är väldigt många om det här varumärket och inte kommer att släppa det innan det känns färdigt och bra.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar