Se gameplay från Back 4 Blood-expansionen Tunnels of Terror

Robot
Se gameplay från Back 4 Blood-expansionen Tunnels of Terror
Medlem

Ah just det, this game exists.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

"Hur mycket Tunnels of Terror framgår inte."

Medlem

Har inte spelat sedan november, har de balanserat svårighetsgraderna bättre sedan dess? Vore inte fel att hoppa in i B4B med polarna igen, men vi tyckte att det var lite väl oförlåtande på Veteran.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Arzei:

Har inte spelat sedan november, har de balanserat svårighetsgraderna bättre sedan dess? Vore inte fel att hoppa in i B4B med polarna igen, men vi tyckte att det var lite väl oförlåtande på Veteran.

Skulle också vilja veta det här efter ha lirat betan

Redaktör
Skrivet av laban005:

"Hur mycket Tunnels of Terror framgår inte."

Korrekt!

Nä, jag tappade bort ett "kostar".


signatur
Medlem
Skrivet av ohem:

Ah just det, this game exists.

Är det så illa?

Medlem
Skrivet av Dantrew:

Är det så illa?

Det är inte dåligt men det är heller inte bra. Blir tråkigt ganska snabbt och 8/10 av gångerna när man förlorar en runda lämnar all och spelet fyller (nästan) aldrig platserna.

Medlem
Skrivet av Arzei:

Har inte spelat sedan november, har de balanserat svårighetsgraderna bättre sedan dess? Vore inte fel att hoppa in i B4B med polarna igen, men vi tyckte att det var lite väl oförlåtande på Veteran.

Skrivet av SkogsTrollet:

Skulle också vilja veta det här efter ha lirat betan

Japp, det är omgjort och tillfixat. Var ju väldigt spikig svårighetsgrad och stundtals omöjligt att ta sig igenom vissa passager på veteran eftersom andelen specials som spawnade var fånigt hög (tyckte jag och mina vänner iaf). Nu tog vi oss igenom alla kapitel på veteran utan problem och är nu och harvar i Nightmare.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Korrekt!

Nä, jag tappade bort ett "kostar".

Förstod det 😉

Medlem

lämnar denna här för den som inte sett

Medlem
Skrivet av Landelusen:

Japp, det är omgjort och tillfixat. Var ju väldigt spikig svårighetsgrad och stundtals omöjligt att ta sig igenom vissa passager på veteran eftersom andelen specials som spawnade var fånigt hög (tyckte jag och mina vänner iaf). Nu tog vi oss igenom alla kapitel på veteran utan problem och är nu och harvar i Nightmare.

Kul att höra, kanske får bli några vändor i väntan på Halo Infinite S2 då.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

B4B gör att man bara vill ladda ner L4D2

Medlem
Skrivet av Dantrew:

Är det så illa?

Det största problemet är helt avsaknad av versus mode. MP-delen är bara patetisk dåligt och känns mer som en eftertanke. Framförallt om man jämför med andra spel i genren typ L2D.

Inaktiv
Skrivet av noreason:

lämnar denna här för den som inte sett

https://www.youtube.com/watch?v=EdRLNUGmFC8

Hahaha jäääklar vad uselt. Hade inte sett den.
Klippen från b4b var ungefär så jag upplevde det den halvtimmen innan jag klickade Refund på Steam.

Blows my mind hur mycket mer "passion" det var i stor-spel förr, i jämförelse med "just milk the cow" tänket nu.
Nu måste man leta bland pixelgrafik indie-spel för att hitta samma känslor.

Medlem

det enda som hände när detta spel släpptes var att jag tog upp left 4 dead 2 igen


signatur

//monster

1
Skriv svar