The Stanley Parable: Ultra Deluxe är en utökad version av den moderna klassikern

Robot
The Stanley Parable: Ultra Deluxe är en utökad version av den moderna klassikern

Och den blir även tillgänglig på konsoler.

#Crows-crows-crows, #The-stanley-parable


Medlem

Nu snackar vi, 2022! Det här är fasen större än både Elden Ring och Horizon Forbidden West. Rättelser undanbedes.

Medlem
Skrivet av Quenya_92:

Nu snackar vi, 2022! Det här är fasen större än både Elden Ring och Horizon Forbidden West. Rättelser undanbedes.

Nej nu! Jag vill skriva saker men kan inte med dessa satta regler. Jaja, ha det fint!

KoP
Medlem

Kul! Jag har ju känt till detta spel länge då det funnits på pc i ca. 10 år, men i å med att jag knappt spelar på pc'n har det inte blivit av att testa men nu när det kommer till konsol blir det definitivt att åka av.

Medlem

Wohoo!! Äntligen till Playstation! Kaaaaaaaaaanske blire ett köp på detta.

Medlem

Spelade spelet för länge sen, minns att jag tyckte det var kul men kanske lite för kort.
Körde det några varv sen blev det inget mer.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fick 5 års achievements, glömde bort den, hade kunnat få den för typ 2 år sen

Medlem

Vet att jag klarade ut det första spelet men jag kommer inte ihåg något alls. Kanske svårt att jämföra de två när man inte kommer ihåg vad som hände i första

Medlem
Skrivet av Ninami:

Vet att jag klarade ut det första spelet men jag kommer inte ihåg något alls. Kanske svårt att jämföra de två när man inte kommer ihåg vad som hände i första

Spelet handlar om Stanley, som är Anställd Nr 427. Stanleys arbete går ut på att trycka på knappar i den specifika ordning som visas på hans skärm.

En dag, när Stanley arbetat ett par timmar, upptäcker han att alla hans kollegor är borta.
Vart har de tagit vägen?
Kanske han har missat ett möte?
Stanley bestämmer sig för att gå till mötesrummet och kolla.

Mötesrummet ligger via dörren till vänster.
Dörren till höger är fel väg.


signatur

-Dictated but not read.

1
Skriv svar