Konami bekräftar jättesamlingen (13 spel!) TMNT Cowabunga Collection

Robot
Konami bekräftar jättesamlingen (13 spel!) TMNT Cowabunga Collection

Släpps under året till de flesta format.

#konami, #tmnt-cowabunga-collection


Medlem

Får de till känslan från Turtles in Time så blir det här GOTY utan någon som helst konkurrens.

Medlem

Har redan alla spel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Fragtjuv
Skrivet av Molotov:

Har redan alla spel

Då har en jävligt fin spelsamling med andra ord.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Då har en jävligt fin spelsamling med andra ord.

Inget att skryta om, det är inga fysiska ex bara rom filer på datorn


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem

Är det bara jag som läste: Konami bekräftar jättesamlingen (13 spel!) NFT Cowabunga Collection??? x'D


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Dags att få panik på damm-banan igen alltså. Jag hade precis kommit över traumat.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Får de till känslan från Turtles in Time så blir det här GOTY utan någon som helst konkurrens.

Jag spelade om Turtles in Time häromåret, håller mycket väl än idag.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent
Skrivet av RiddarKatig:

Dags att få panik på damm-banan igen alltså. Jag hade precis kommit över traumat.

Jag måste vara enda personen i hela världen som INTE tycker damm-banan var så överdjävlig. Nu vill jag inte skryta för den är svår men jag fastnade aldrig på den som många andra verkar göra. Det är ju egentligen efter den banan spelet börjar bli jävligt på riktigt. Allt blir en jävla labyrint som det typ är omöjligt att veta vart man ska. Sista banan är det ju random vart techodromen är, tre dörrar var av två leder till områden som är typ omöjliga. XD

Plus att det egentligen bara är Donatello som är bra i spelet, resten av paddorna har ju sjukt dålig räckvidd. Leo kan gå att spela med, men Mike och Raffe är useless.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Helt givet köp!

Medlem

Alla pratar om elden ring men så läser jag detta och tänker lätt att detta är GOTY :). Man kommer aldrig förbi barndomen.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag måste vara enda personen i hela världen som INTE tycker damm-banan var så överdjävlig. Nu vill jag inte skryta för den är svår men jag fastnade aldrig på den som många andra verkar göra.

Samma här faktiskt. Tog några gånger att lära sig vilken väg man skulle simma sen var det lugnt.

Håller med om att det är efter detta det blir riktigt krångligt. Brutalsvår bana efter.. speciellt det omöjliga lilla hoppet i slutet på banan. Tror det är slutet iaf ... har aldrig klarat det och får ångest när jag ser spelet nuförtiden.

Skribent
Skrivet av BiffTannen:

Samma här faktiskt. Tog några gånger att lära sig vilken väg man skulle simma sen var det lugnt.

Håller med om att det är efter detta det blir riktigt krångligt. Brutalsvår bana efter.. speciellt det omöjliga lilla hoppet i slutet på banan. Tror det är slutet iaf ... har aldrig klarat det och får ångest när jag ser spelet nuförtiden.

Ja just det, visst är det när man är uppe på taken och hoppar?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag hade gärna sett samlingen på game pass! Jag känner bara på mig att jag inte kommer köpa spelsamlingen, möööjligen om de kan göra en riktigt fet fysisk utgåva för oss nördar.

Medlem

Radical, dude!

Medlem

Ett givet köp!

Sen skulle gärna sett att remaken av Turtles in Time ingick, trots att det var Ubisoft som stod för produktion?

Medlem
Skrivet av Molotov:

Inget att skryta om, det är inga fysiska ex bara rom filer på datorn

Jag har nog de rom filerna också bland alla andra hundratalet spel filer.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av BiffTannen:

Samma här faktiskt. Tog några gånger att lära sig vilken väg man skulle simma sen var det lugnt.

Håller med om att det är efter detta det blir riktigt krångligt. Brutalsvår bana efter.. speciellt det omöjliga lilla hoppet i slutet på banan. Tror det är slutet iaf ... har aldrig klarat det och får ångest när jag ser spelet nuförtiden.

Spelade det här när jag var en liten knodd. Min pappa har nu på äldre dagar berättat att jag började gråta flertalet gånger vid det här hoppet och att han fick ringa upp Bergsala och kolla att det faktiskt var möjligt att klara av...

Medlem

Instabuy


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem

Precis ett direkt köp om de inte gör någon skum kaos portning.

Medlem

Ett genastköp, ja!

Medlem

Är Turtles In Time till SNES det bästa?

Medlem
Skrivet av culliford:

Är Turtles In Time till SNES det bästa?

Enligt mig, ja.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Enligt mig, ja.

Tack, lär köpa detta nångång till pc och köra igenom.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja just det, visst är det när man är uppe på taken och hoppar?

Nja, man är uppe på taket också men hoppet jag tänker på är i källaren av ett hus (som jag minns det). Är ett ganska kort hopp men taket är jättelågt. "Gubben" fastnar buggigt i tak på detta spelet så man ramlar ner varje gång. Sjukt frustrerande, blir irriterad när jag tänker på det. 30 år har passerat men jag blir fortfarande förbannad. Jag kunde komma till den banan med alla 4 turtlarna vid liv men ändå bli Game Over pga att alla ramlade ner i det gapet. Jag gissar att det inte var tänkt att vara så svårt just där men att det missats. Hade patchats bort om spelet släppts idag.

Medlem

Såå pepp även fast jag har de flesta av dom på kassett. Bara att kunna spela alla i bärbart läge på Switch kommer bli grymt!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

Såå pepp även fast jag har de flesta av dom på kassett. Bara att kunna spela alla i bärbart läge på Switch kommer bli grymt!

Hell yeah! Hoppas det kommer på kassett!


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Skribent
Skrivet av BiffTannen:

Nja, man är uppe på taket också men hoppet jag tänker på är i källaren av ett hus (som jag minns det). Är ett ganska kort hopp men taket är jättelågt. "Gubben" fastnar buggigt i tak på detta spelet så man ramlar ner varje gång. Sjukt frustrerande, blir irriterad när jag tänker på det. 30 år har passerat men jag blir fortfarande förbannad. Jag kunde komma till den banan med alla 4 turtlarna vid liv men ändå bli Game Over pga att alla ramlade ner i det gapet. Jag gissar att det inte var tänkt att vara så svårt just där men att det missats. Hade patchats bort om spelet släppts idag.

Aaah ja man nu minns jag. Man måste typ göra ett lätt tryck på hoppknappen så gubben gör ett kort hopp. Det är ett satans ställe.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Freakon:

Enligt mig, ja.

Jag tycker dock att det på Megadrive inte kommer långt efter (Hyperstone Heist).

12
Skriv svar