Xbox Game Pass - Mars 2022 - Part 1

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Mars 2022 - Part 1

Ny månad och dags för nya spel till Xbox Game Pass! Mars första omgång innehåller bland annat dag 1-släpp av Far: Changing Tides och Xbox-släpp av tidigare Stadia-exklusiva Young Souls, alltid trevligt. Det blir också Marvel-mys med Guardians of the Galaxy, äventyr med Kentucky Route Zero och lite Final Fantasy med Lightning Returns: Final Fantasy XIII.

Xbox One-versionen av Lawn Mowing Simulator verkar till slut vara släppfärdig (10 mars), och ansluter till Series X|S- och PC-versionerna som redan finns på Game Pass.

Microsoft Flight Simulator får stöd för streaming via molnet, vilket kan vara välkommet med tanke på den väl tilltagna installationsstorleken.

Februari månads spelskörd hittas här:
Xbox Game Pass - Februari 2022 - Part 1
Xbox Game Pass - Februari 2022 - Part 2

Nya titlar:

Far: Changing Tides (1 mar, konsol+PC+cloud)

Lightning Returns: Final Fantasy XIII (3 mar, konsol+PC)

Kentucky Route Zero (10 mar, konsol+PC+cloud)

Marvel's Guardians of the Galaxy (10 mar, konsol+PC+cloud)

Young Souls (10 mar, konsol+PC+cloud)

Som vanligt så lämnar några spel tjänsten, för den här gången. Den 15 mars: Nier: Automata, Phogs!, Torchligt III, The Surge 2.

Xbox Game Pass

#xbox-game-pass #xbox #pc #cloud-gaming #nyhetstips


signatur

Jump in.

Medlem

Guardians of the Galaxy blir det till att köra.

Medlem

Oj, det tog inte lång tid för Guardians of the Galaxy att hitta ut till GamePass, ett riktigt bra spel imo.

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha vad fan, köpte Guardians of the Galaxy för några veckor sen. Bummer.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Sisyr:

Haha vad fan, köpte Guardians of the Galaxy för några veckor sen. Bummer.

Hehe, man lär sig aldrig. Jag köpte det i julas, inte spelat det än...


signatur

Jump in.

Medlem

Tur man inte köpte guardians då blir att dra ner och prova.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag är också en som köpt Guardians, men bra tillägg helt klart. Något jag ser fram emot är att köra Flight Simulator utan att installera spelet. Ska bli intressant att se hur det fungerar.-

Medlem

Rekommenderar alla att lira GOTG. Fantastiskt story, karaktärer och ljud. Bättre än filmerna enligt mig

Medlem

Jaha, dags att skylla sig själv igen då.

Medlem

Skulle köpa Guardians nyligen, men höll mig pga Elden Ring.
Ibland har man tur. 🙂

Tack för bra info som vanligt #Mortaigne


signatur

“All thinking people are atheists.”

Som smaken kan vara annorlunda. "Guardians" var något av det tråkigaste jag spelat; klarade bara någon timme; det som förstörde var det konstanta snacket och ojämna bossar. Ibland ska man nog låta spel vara spel, för jag tyckte inte dialogen funkade så bra i spelmediet, men tur är det nog att alla tycker olika.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nice, var nära att köpa guardians of the galaxy på boxen men lite väl högt prisatt så avaktat phew


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Niiiice! Jag som suttit och hovrat över buyknappen ett flertal gånger på Guardians of the galaxy!!

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Som smaken kan vara annorlunda. "Guardians" var något av det tråkigaste jag spelat; klarade bara någon timme; det som förstörde var det konstanta snacket och ojämna bossar. Ibland ska man nog låta spel vara spel, för jag tyckte inte dialogen funkade så bra i spelmediet, men tur är det nog att alla tycker olika.

Köper ditt argument trots att jag själv uppskattade det. Det är mer som en film än ett spel.

Medlem
Medlem

Hade tänkt att vänta till en fet rea innan jag köper men det här var ju ännu bättre tack Gamepass

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Hade tänkt att vänta till en fet rea innan jag köper men det här var ju ännu bättre tack Gamepass

Hlvt. Jag tyckte jag hade väntat ut Game pass med GODG. Men fick det för två dagar sedan betalt och klart.😂
Edit: GOTG NATURLIGTVIS. GODG kanske är GODGame. Det vill jag spela.

Medlem

Tack för info @Mortaigne !

Guardians åker raka vägen in på spela senare listan.

Dock är jag fortfarande och spelar på december släppen (småbarnsförälder) så vi får väl se när eller om tiden finnes att lira det.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem
Skrivet av Gregermeister:

Tack för info @Mortaigne !

Guardians åker raka vägen in på spela senare listan.

Dock är jag fortfarande och spelar på december släppen (småbarnsförälder) så vi får väl se när eller om tiden finnes att lira det.

Man får lite krut att spela klart vissa spel när de hamnar på "leaving soon"

Medlem

Guardians! Funderat starkt på att köpa det tidigare.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Jag kunde dra ner guardians från game pass redan nu, 137gb på väg ner.

Medlem

Det är en konstig känsla som infinner sig när man får ångest över att ett spel man köpt kommer till gamepass
Självklart är det bara bra egentligen! blir snarare en läxa till sig själv att försöka komma ihåg att gamepass fortsätter vara en så grymt bra tjänst!

1
Skriv svar