Back 4 Bloods solokampanj släpps i kväll

Robot
Back 4 Bloods solokampanj släpps i kväll

I paket med storväxt uppdatering.

#back-4-blood


Medlem

Ser fram uppdateringen. Förhoppningsvis så kommer man kunna klara nightmare nu och slippa alla speedrunners! Tycker solo är tråkigt, ain är lite väl korkad ibland och hamnar ivägen lite för ofta.

Har riktigt kul i spelet, och tror det kommer bli än bättre nu!

Medlem

Sweet, synd att jag inte hinner köra något ikväll eller i helgen. Men nästa vecka bör jag kunna plöja några timmar.

Medlem

Det enda som kan få mig att återgå till det spelet är någon form av Versus, som fanns i Left 4 Dead. Resten av spelet är nämligen så tråkigt att det kan kvitta.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Är det någon som helst story i kampanjen?

Medlem

Trevligt att de fortfarande uppdaterar men jag undrar om spelet går att rädda?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Asgan:

Är det någon som helst story i kampanjen?

Det är egentligen ingen kampanj utan det är samma kartor osv bara att det blir enklare att spela solo.

Skrivet av Ravenknight:

Trevligt att de fortfarande uppdaterar men jag undrar om spelet går att rädda?

Rädda från vadå?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Någon som vet om spelet nu går eller kommer att gå att spela ensam utan Playstation Plus?

Medlem
Skrivet av smuts:

Rädda från vadå?

Från att gå samma väg som företagets förra spel, Evolve. Lanseringen får mig att tro att Phil och pojkarna inte lärde sig så mycket av sitt förra misslyckande.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Från att gå samma väg som företagets förra spel, Evolve. Lanseringen får mig att tro att Phil och pojkarna inte lärde sig så mycket av sitt förra misslyckande.

Spelet är redan dött. L4D2 har fler spelare än detta.
Helt sjukt att de ens kunde släppa spelet utan ett riktigt Versus läge och en solo kampanj..

1
Skriv svar