Banjo-Kazooie gör Nintendo-comeback, kommer till Switch Online i januari

Robot
Banjo-Kazooie gör Nintendo-comeback, kommer till Switch Online i januari
Medlem

Woop woop! Kom igen nu! Goldeneye!!!!!! Pleeeeeease!

Medlem

Ge oss ett nytt spel i serien med färsk dagens grafik eller en total remake. Å släpp det gärna till deras vanliga format som Xbox, PC (Steam & Win Store), Game Pass.
O väldigt gärna PlayStation 5 o Switch. Så skulle det nog inte bli dock. Men ett färskt spel skulle vara guld värt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Inaktiv

Har spelet till min Nintendo 64 men skulle gärna vilja ha uppföljaren också.

Skrivet av VeZZLaN88:

Woop woop! Kom igen nu! Goldeneye!!!!!! Pleeeeeease!

Det spelet har jag också på min Nintendo 64 men det skulle vara kul att spela det online.

Sen efter det som hände i Tyskland så är jag helt övertygad om att det kommer till NSO+EP

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ge oss ett nytt spel i serien med färsk dagens grafik eller en total remake. Å släpp det gärna till deras vanliga format som Xbox, PC (Steam & Win Store), Game Pass.
O väldigt gärna PlayStation 5 o Switch. Så skulle det nog inte bli dock. Men ett färskt spel skulle vara guld värt.

Yooka Laylee är ändå ett modernt spel som är väldigt likt
Spelade det på PS4 och tyckte det var mysigt


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem
Skrivet av denkaforss:

Yooka Laylee är ändå ett modernt spel som är väldigt likt
Spelade det på PS4 och tyckte det var mysigt

Köpte Yooka-Laylee vid launch 2017 till Steam och lirade ca 6 timmar. Blev besviken av spelet då jag läst att projektet startades av gamla Rare -rävar. Det var inte ett dåligt spel men inte särskilt bra heller tycker jag.

Tack för tipset dock!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar