Back 4 Blood får solokampanj med faktiska framsteg i december

Robot
Back 4 Blood får solokampanj med faktiska framsteg i december

Och expansionen Tunnels of Terror nästa år.

#Back-4-blood, #Turtle-rock


Medlem

Trevligt! Haft mycket kul med B4B redan. Skönt med en release där de slipper lägga ett halvår enbart på att laga saker.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Inaktiv

Kul att det verkar vara relativt populärt.
Kunde själv inte komma in i det. Det var något som kändes o-tight. Trodde till och med att jag hade något problem med internet för det kändes så ostabilt. Men jag kollade och det verkade normalt i övrigt.

-Spelarkaraktären rörde sig så konstigt. Vet inte hur jag ska förklara det, men kändes som man hoppade 50cm åt ett håll så fort man nuddade vid WASD innan karaktären sprang på som vanligt.
-AIn fastnade och stod och vibrerade på objekt i miljön.
Special zombies stod bara och glodde på mig ibland.
-Special zombies hade något konstigt lagg, svävade i luften och sen plötsligt var de ovanpå mig.
-Vapnen kändes off. Fick känslan av att vissa skott inte gav skada och jag visste inte om jag träffade eller inte.
-Den stora boss zombien despawnade helt plötsligt när vi kämpade mot den.

Hoppas de fixar det, så köper jag det vid senare tillfälle.

Medlem

va kom inte spelet med en solo kampanj från dag 1 ?

Skribent
Skrivet av SWEBarb:

va kom inte spelet med en solo kampanj från dag 1 ?

Jo, men man fick inga poäng för spelets "progression"-system och man kunde inte få några achievements.

Medlem

Nyfiken fråga: hur är solo-kampanjen? Värd att spela?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Trivs mycket bra i b4b världen. Solo är helt okej men botsen pendlar i kvalite under samma uppdrag. De både hjälper och stjälper ibland. Tycker det fungerar för det mesta bra att spela med randoms oxå så länge man slipper speedrunners. Men bäst med vänner såklart!

Däremot tråkiga buggar i spawnen av specials som gör de väldigt svårt, framför allt på högre svårighetsnivår. Tanken är att de ska spawna en men det kommer 4 osv osv. Samt pga cross play så får man nästan inga snabba fixes på buggar då playstation o Microsoft måste godkänna dem först osv..

Men överlag ett roligt spel. Korten är kul och gör stor skillnad. Önskar bara att man kunde få ha några till i början av de olika akterna.

Medlem

Det är ett bra spel men det finns buggar, tex att massa zombies spawnar precis efter att man precis dödat en horde.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

1
Skriv svar