Tömt backloggen? Lugn, GOG har sommarrea

Robot
Tömt backloggen? Lugn, GOG har sommarrea
Gnällkuk

Efter Cyberpunk 2077 får de inte en krona av mig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

finns det verkligen någon med tom backlogg idag?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Efter Cyberpunk 2077 får de inte en krona av mig.

Kul att en liten miss får dig att ändra uppfattning av ett företag så mycket. Dom har fortfarande för mig ett stort förtroende och har gjort riktigt bra saker innan cp. Dessutom har dom den bästa launchern/storen imao. Alla företag har väl toppar och dalar, tycker inte illa om dem för det.

Medlem
Skrivet av robbis:

Kul att en liten miss får dig att ändra uppfattning av ett företag så mycket. Dom har fortfarande för mig ett stort förtroende och har gjort riktigt bra saker innan cp. Dessutom har dom den bästa launchern/storen imao. Alla företag har väl toppar och dalar, tycker inte illa om dem för det.

"Liten miss"...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

"Liten miss"...

Det är sant att de fuckade upp rejält. Det är också sant att gamers ofta är riktiga gnällpellar. Själv kör jag på "vänta och se om de skärper sig - läget"

En gång är ingen gång. Två gånger är en slump. Tre gånger är en trend.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Det är sant att de fuckade upp rejält. Det är också sant att gamers ofta är riktiga gnällpellar. Själv kör jag på "vänta och se om de skärper sig - läget"

En gång är ingen gång. Två gånger är en slump. Tre gånger är en trend.

Med tanke på hur många felsteg de tagit med CP2077 så är de väl uppe i typ 11 gånger nu?
Minst sagt en trend


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Med tanke på hur många felsteg de tagit med CP2077 så är de väl uppe i typ 11 gånger nu?
Minst sagt en trend

Beror väl på hur man räknar.

Min tolkning : CP2077 =1


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

finns det verkligen någon med tom backlogg idag?

Finns säkert folk som spelat allt de köpt. För 2 år sedan hade jag över 60 spel jag inte ens hade rört, nu är jag nere vid ~10, så... snart.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

finns det verkligen någon med tom backlogg idag?

Min är sorgligt tom


signatur

Jag kan inte minnas det jag har glömt.

Gnällkuk
Skrivet av robbis:

Kul att en liten miss får dig att ändra uppfattning av ett företag så mycket. Dom har fortfarande för mig ett stort förtroende och har gjort riktigt bra saker innan cp. Dessutom har dom den bästa launchern/storen imao. Alla företag har väl toppar och dalar, tycker inte illa om dem för det.

Liten miss? Ojdå... det är skönt att du har ett så stort förtroende, jag har det inte. Jag beställde spelet via GOG för att jag tyckte att jag ville ge dem så mycket pengar som möjligt men det här var ju historiens värsta spelsläpp. Tills de visat att de reparerat spelet tillräckligt så tänker jag inte ge dem en spänn mer. Det är väl inget konstigt med det?

Det går att köpa spel överallt, jag väljer att tillsvidare inte köpa något via GOG.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Backlog för mig har i princip utvecklats till en sjukdom utan nåt botemedel. Det krävs nåt utöver det vanliga för att man ens ska orka plöja igenom ett spel nu för tiden, då ens krav bara vuxit med åren och saker man hade tålamod med förut har man helt enkelt inte längre. Sedan hjälper inte gratis spel hit och dit ifrån Epic. Men dom räknar jag inte då jag inte spelar vid datorn längre då man alltid lyckas fastna för nåt online spel istället för att testa nåt nytt.

1
Skriv svar