Spelare har återskapat Golden Eye 64 i Far Cry 5

Robot
Spelare har återskapat Golden Eye 64 i Far Cry 5

Alla banor förutom två går nu att lira.

#Far-cry-5, #Golden-eye


Medlem
Fragtjuv

Det såg väldigt snyggt ut!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Ser ju bättre ut än själva Far cry 5 man blir sugen på att köpa far cry 5 igen bara för det här

Inaktiv

Wow såg ju grymt bra ut! Ska man klaga på något så var ljuset inomhus ganska platt men jag tror det framförallt är spelmotorns fel som är gjord för utomhusmiljöer primärt och små hus. Oavsett måste man applådera ambitionen och arbetet här.

Medlem

Goldeneye skulle va rätt sug 2021 känner jag..

För mig är det spelet typ posterboy för ett spel som var svinfett då när det kom... Men som aldrig kommer vara fett efter det

Om du provat det på N64 på senare tid och inte tycker det är kaos och hemskt så är du helt blind av nostalgi

Medans on the flip side är typ Quake eller så fortfarande är najs att spela idag


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

1:45 i klippet. Måste vara en kompromiss för att få kameran att fungera som tänkt, men roligt att den blöder när den skjuts sönder.

Avstängd

Detta var ju roligast att spela mot varandra när det begav sig.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Och jag som tyckte level editors var bortkastad utvecklingstid för Far Cry-spelen

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Goldeneye skulle va rätt sug 2021 känner jag..

För mig är det spelet typ posterboy för ett spel som var svinfett då när det kom... Men som aldrig kommer vara fett efter det

Om du provat det på N64 på senare tid och inte tycker det är kaos och hemskt så är du helt blind av nostalgi

Medans on the flip side är typ Quake eller så fortfarande är najs att spela idag

Jag tycker att det fortfarande, tillsammans med Perfect Dark, är den bästa FPS:en man kan spela. I synnerhet finns det inget som klår singleplayerupplevelsen. Detta p.g.a. den enkla striktheten i grafiken där man förstår sin omgivning till punkt och pricka. Detta gör också att det blir väldigt enkelt och "kvantifierbart" att försöka låsa upp fusken/speedrunna. Man kan räkna ut på pixeln var man ska svänga och störs inte av en massa bråte, lull-lull och cutscenes. Variationen mellan banor och mellan svårighetsgrader och deras uppdrag är dessutom fantastisk.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Jag tycker att det fortfarande, tillsammans med Perfect Dark, är den bästa FPS:en man kan spela. I synnerhet finns det inget som klår singleplayerupplevelsen. Detta p.g.a. den enkla striktheten i grafiken där man förstår sin omgivning till punkt och pricka. Detta gör också att det blir väldigt enkelt och "kvantifierbart" att försöka låsa upp fusken/speedrunna. Man kan räkna ut på pixeln var man ska svänga och störs inte av en massa bråte, lull-lull och cutscenes. Variationen mellan banor och mellan svårighetsgrader och deras uppdrag är dessutom fantastisk.

Aaah... Du tycker alltså det är roligt med tråkiga spel! Jag isåfall är det ju toppen

(agree to disagree )


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Sugen till viss del att testa, men FC5 AIn är inte direkt så bra.

Medlem
Skrivet av Bleib:

Sugen till viss del att testa, men FC5 AIn är inte direkt så bra.

Goldeneye AI'n - däremot! Oh brother!!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Folk som inte kan uppskatta spel som GoldenEye är samma slags typer som inte förstår vitsen med filmer som King Kong, Casablanca och andra klassiker från 30- och 40-talet för att "näää, fy, de filmerna är ju i svartvitt och de är inte i widescreen och sånt går ju inte för sig minsann". 😉

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Aaah... Du tycker alltså det är roligt med tråkiga spel! Jag isåfall är det ju toppen

(agree to disagree )

Vad gör du ens i tråden med en sådan där attityd?
Om du inte gillar Goldeneye 64 så visst, smaken är som baken(och uppenbart är din full av skit).
Men för folk som gillar Goldeneye 64 så är detta rätt roliga nyheter om inte annat.

Medlem
Skrivet av Stelefan:

Vad gör du ens i tråden med en sådan där attityd?
Om du inte gillar Goldeneye 64 så visst, smaken är som baken(och uppenbart är din full av skit).
Men för folk som gillar Goldeneye 64 så är detta rätt roliga nyheter om inte annat.

Jag gav min syn på Goldeneye 64... Förstod inte att det bara var rimligt om den är enbart positiv.

Ska se till att rätta in mig i ledet hädanefter.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
1
Skriv svar