Apex Legends - Crasher

Sida 1 av 1
2019-02-11 10:19
Apex Legends - Crasher

Tjena alla monsterdiggare!

Fler än jag som får upprepade spelkrascher midgame?

Körde fem matcher i morse, av dem krashade spelet hela FYRA gånger, oftast efter 5-10minuter i en match. Just när man dödat några och fått bra loot såklart.

Inga felmeddelande eller att datorn hänger sig, spelet fryser några sekunder och sen rätt ner till desktop.

Hade inga problem vid release eller så sent som i lördags, utan det var i morse det började.

Vi har också fått lite random sådana krascher, på två olika burkar.

2019-02-11 11:58

Jag har haft stora problem med anslutningen, får ibland vänta och försöka flera gånger om för att ens komma in i menyn och vid något enstaka tillfälle har jag tappat anslutningen under ett spel och åkt ut i menyn igen.

Men jag har hittills inte haft en enda krasch i spelet faktiskt!

2019-02-11 13:37
Skrivet av Soulless:

Jag har haft stora problem med anslutningen, får ibland vänta och försöka flera gånger om för att ens komma in i menyn och vid något enstaka tillfälle har jag tappat anslutningen under ett spel och åkt ut i menyn igen.

Men jag har hittills inte haft en enda krasch i spelet faktiskt!

Det där har hänt mig en gång tror jag, samt att jag fått connection timed out eller något Efter match, men när jag kom in igen så fick jag ändå all XP och sånt.

2019-02-11 14:53

Det verkar hända på ganska bred front just nu oberoende av hårdvara.

2019-02-12 10:14

Krashade i varenda runda, provade imorse att återställa grafikinställningarna, sen sänka FoV från 110 till 100, kör TSAA 2X och low på det mesta, har inte krashat sedan dess.

2019-02-12 10:23

Verkar väldigt random vilka som har problem, jag spelar med det mesta på max och har kört 100+ matcher, spelet har inte krashat en enda gång. Har dock kompisar som har krashat några gånger med inte så ofta

Enda problemen jag har upplevt är att efter en match är slut så fastnar den på nån laddning så man måste starta om spelet men det händer bara då o då.

2019-02-12 10:58

Hände mig under gårdagen också, 2 av 2 matcher så lusten att spela försvann.

2019-02-12 11:06

En av mina kompisar hade permanent "Out of bounds"-varning och dog varje halvminut igår kväll. Han tog dessutom fall damage av att hoppa ut ur planet, lustigt nog. Jag slutade matchen med 7 respawns.

Hänt någon annan?

2019-02-12 11:08
Skrivet av Morti:

Verkar väldigt random vilka som har problem, jag spelar med det mesta på max och har kört 100+ matcher, spelet har inte krashat en enda gång. Har dock kompisar som har krashat några gånger med inte så ofta

Enda problemen jag har upplevt är att efter en match är slut så fastnar den på nån laddning så man måste starta om spelet men det händer bara då o då.

Okej skönt, det i alla fall. det där efter match har hänt mig ett par gånger också, dock sällsynt som du säger.

Skrivet av legendofkarl:

Hände mig under gårdagen också, 2 av 2 matcher så lusten att spela försvann.

Japp, samma här, inte en enda krasch före Söndagen, sen enbart krascher.

Skrivet av gh0glund:

En av mina kompisar hade permanent "Out of bounds"-varning och dog varje halvminut igår kväll. Han tog dessutom fall damage av att hoppa ut ur planet, lustigt nog. Jag slutade matchen med 7 respawns.

Hänt någon annan?

Nej det där var något nytt för mig, aldrig hört innan. Jätteweird då det varken finns falldamage eller teamdamage o.O

Sida 1 av 1