Nya högtalare till Datorn

00a
Medlem
Nya högtalare till Datorn

känner att jag behöver nya högtalare datorn, men jag är inte helt säker på vilka. budgeten ligger runt 3000. har kollat runt på en del recensioner på diverse högtalare och de jag funderar på är Creative GigaWorks ProGamer och Logitech Z-5500
först och främst kommer de att användas till spel. men jag kommer också använda dem till musik och film. skulle gärna vilja höra era åsikter om någon av er här på FZ har någon av dessa.

jag funderade först på z-5500, men läste någras omdömen på prisjakt och de talade om dålig kvalitet. en av anledningarna till att jag köper lite dyrare högtalare är det att jag ville ha högtalare som inte går sönder efter två år.
om ni vet något annat system som är bra tipsa mig gärna:)

Medlem

Allt som är Altec kan jag rekommendera, har haft mitt 2.1 system i snart 10 år och de pumpar ut ljud som om de vore nya fortfarande idag


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Min kompis har ett Logitech Z-5500 system, och det är svinbra! Men då gäller det att du kan ha hög volym, för att utnyttja systemet:)

Medlem

Kan understryka det ovanstående talare sagt ^_^ Har ett sådant på mitt hemmabiosystem och är grymt nöjd. Lite synd att man bor i lägenhet bara men man vinner eventuella "Nu ska jag överrösta grannen!" iallafall ;>


signatur

Videomupp

00a
Medlem

det blir nog ett Z-5500 system för mig. vi har turen att bo i villa mitt ute i Fu**ing nowhere så det blir nog att man pumpar på rätt rejält;)

Medlem

Härligt, släng dina favoritlåtar i din favoritmediaspelare och sväng loss:)

1
Skriv svar