Ahoy! Sea of Thieves-alphan öppnar snart för alla

Robot
Ahoy! Sea of Thieves-alphan öppnar snart för alla
Medlem

Jag är redan med i insiderprogrammet men jag har inte förstått hur man gör för att faktiskt få testa och spela spelet.

Medlem

@Banjo: du får ett mail som säger att du är invitad till alphan och en drös instruktioner för att ladda hem spelet (det är inte så smidigt som man skulle kunna tro).

Medlem

Måste testas! Ser riktigt skoj ut.

Medlem

Fan halvvägs genom registreringen innan jag inser att W10 är ett krav. Tack då.

Redaktör
Skrivet av lolBEEF:

Fan halvvägs genom registreringen innan jag inser att W10 är ett krav. Tack då.

Knappt 1900 för en Xbox One och Shadow of War löser problemet.


signatur
Medlem

Ser underbart ut. Men, är det ett rent multiplayer spel?
Nej tack i så fall.
Är väl en gammal surgubbe som gillar bra sp. 😎


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

@Tassel: Så tänkte jag också tills jag fick prova, galet kul med "casual" multiplayer

Medlem

Trainspotting inspirerad voice-over.
Choose life!

Inaktiv

Har lirat sedan första alphan (en av de första 1000) och kan bara säga att detta är ett spel ingen bör missa. Rare har verkligen gjort det bästa coopspelet i modern tid med detta. Ja det funkar självklart även för SP men det är tillsammans med någon/några kompisar det verkligen skiner. O snyggt e det attans. För dig som inte kom in i alphan, ladda ner xbox insider appen så ligger det där under spel du har tidig tillgång till...svårare än så är det ej och det stod även i mailet du fick om/när du kom med.

Medlem

När jag var yngre så läste jag i en speltidning om ett spel som hette ''Pirates Online'' där spelet skulle vara ett mmorpg med miljontals spelare, i spelet skulle man köpa och uppgradera skepp och plundra öar och andra spelare. Jag väntar ännu på ett piratspel där man spelar tiotusentals spelare på samma server..

Inaktiv

@Jeehao: O längre lär du få vänta.
Idagsläget finns det få spel med mer än 100 talet spelare där de kan interagera fritt där
du har den typen av precision som krävs. Spel som WoW , Eve etc. där du inte har realtidspostitionering utan använder auto attack
är helt annorlunda, men ett spel som SoT hade inte varit i närheten av lika roligt om det varit som ett sådant då det är lite tvärtom spelidén.

Varför vill du spela med en miljon andra spelare när du bara tekniskt skulle kunna interagera med 10-50 åt gången ändå?

1
Skriv svar