Kingdom Come: Deliverance – se 15 minuter gameplay

Robot
Kingdom Come: Deliverance – se 15 minuter gameplay
Medlem

Det ser fortfarande rätt kackigt ut på många sätt. Min känsla är att dom tog på sig alldeles för mycket kanske dels pga Kickstarter del-mål. Aka Star Citizen-effekten.

Med det sagt ser jag fram emot det här spelet rätt ordentligt, och tror det kommer leverera för dom som är den typen av RPG/Historia nörd som gillar när det nästan blir ett försök till simulering. En typ som jag tillhör.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Det ser fortfarande rätt kackigt ut på många sätt. Min känsla är att dom tog på sig alldeles för mycket kanske dels pga Kickstarter del-mål. Aka Star Citizen-effekten.

Med det sagt ser jag fram emot det här spelet rätt ordentligt, och tror det kommer leverera för dom som är den typen av RPG/Historia nörd som gillar när det nästan blir ett försök till simulering. En typ som jag tillhör.

Kickstarter målen skulle inte ha varit några problem om dom inte bestämde sig att splitta upp sin dev grupp och utveckla till flera platformar samtidigt.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Någon som vet hur Early Access versionen ser ut i dagsläget?
Sist jag spelade var det ett ytterst fåtal quester och i stort sett 1 slag/combat scenario.
Har de lagt till något mer i dagsläget?

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Kickstarter målen skulle inte ha varit några problem om dom inte bestämde sig att splitta upp sin dev grupp och utveckla till flera platformar samtidigt.

Ja just det, jag hade glömt att roten till all ondska är att inte ha fullständig PC-prioritet.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av zumo:

Någon som vet hur Early Access versionen ser ut i dagsläget?
Sist jag spelade var det ett ytterst fåtal quester och i stort sett 1 slag/combat scenario.
Har de lagt till något mer i dagsläget?

Den är inte ändrad, det är bara en testa på version. Dom har varit tydliga med att dom inte uppdaterar den. Vi får vänta på fulla spelet tyvärr. Men den som väntar på något gott, väntar alltid för länge Som du vet.


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

1
Skriv svar