Medlem

Alla som klagar på betyget: Recensionen speglar en persons åsikter om spelet. Råkar just den personen älska eller hata ett spel så är det klart det speglas i betyget. Alla betyg kan inte spegla din egen åsikt exakt.
För övrigt gillar jag att FZ kan vara lite oförutsägbara, skönt att veta att dom inte alltid ger liknande betyg som många större sidor.

Medlem

Ni som jämför det här med Fallout 3 är juh sjuka i huvudet.
Monumentalt fail.

Det är som att jämföra fåglar och indianer för båda kan ha fjädrar på huvudet.

Medlem

17.500.000 vapen

Medlem

Katastrofalt betyg på något så banbrytande som detta spelet.

Medlem

banbrytande? på vilket sätt då om jag får fråga? på mängd-av-vapen fronten kanske?

Medlem

Blev så besviken på detta spel... orkar inte skriva alla saker jag tycker är dåliga / tråkiga ens. Dock tycker jag det är konstigt att det är så delad mening om spelet.

De flesta av mina kompisar älskar spelet medan jag avinstallerade efter 25+ levlar med en kräksmak i munnen.

Medlem

17.5 miljoner vapen låter kanske mycket, men då delar de flesta vapenen samma skin. Skulle tro att "statsen" på dem slumpas ut också, vilket möjliggör denna enorma siffra.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Spelat igår kväll efter att steam släppte spelet, sedan idag med 2 kompisar i Co-op, tycker det är riktigt kul än så länge då jag är level 17! Spelade från start med två kompisar senare då dem köpt det och var riktigt kul, var ju inte så mobsen blev för enkla då man var 3.. utan dem anpassades ju efter hur många man var som spelade ihop, vissa mobs döda en ju på 2 träffar hehe. Så för enkelt är det ju inte då man börjar komma in en bit och vapnen börjar bli lite omoderna för leveln.

Visst några små - här och där med att det kunde vara lite mer liv i städer osv, styrningen på bilen då man skall svänga att man måste använda musen (iaf som standard).. men i det stora hela tycker jag det är riktigt bra och ger det 9/10, hoppas dem kanske kan komma med en expansion eller patch där man senare skulle kunna joina en TDM/CTF server etc å spela med kompisar!

Tycker det är roligare än Fallout igentligen hehe.. enformigt beror väl på hur man ser det, man springer fram och tillbaka med questar och gör tjänster åt folk etc för XP och pengar. Har man lirat WoW i 4 år kanske man inte tycker det gör så mycket dock ;).. men kul med mycket action än en massa tråkigt springande bara som i många spel.

Medlem

Jag har köpt detta till PC. och är RIKTIGT nöjd
Visserligen har jag inte spelat så mycket, men är nöjd så länge.. och grafiken är ju bara för underbar

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Håkan:

Men ska fortsätta spela så man klarar av det.
Hur många timmar/vilken lvl hamlar man omkring när det är klart?

Det tog mig 22 timmar och blev lvl 36, lirade med 2 polare för övrigt.

Heh precis som jag, fast jag var ensam.

Skriv svar