Spelmånaden oktober på 3 minuter

Robot
Spelmånaden oktober på 3 minuter

FZ-redaktionen tipsar om de fem hetaste spelnamnen den kommande månaden.

#gta-v-2


Medlem
Spelmånaden oktober på 3 minuter

grym månad asså

Medlem

Känns som att pengarna stannar i plånboken denna månad.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Batman får man nog kolla in, de spelen brukar vara riktigt mysiga. Battlefield och Assassins Creed? Näe, har blivit så less på dessa spel vid det här laget.

Herr rygg

Man får ju seriöst säga upp sig. Först GTA V, sedan Two souls, Batman och BF4 på detta.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Det känns som om man kommer bli lite fattigare i okt..

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Känns som att pengarna stannar i plånboken denna månad.

Samma här.. September va en oändligt mycket bättre spelmånad imo!

Medlem

Självklart köp för mig blir bf4 mest för att ja inte har råd med nåt mer och prioriterar det spelet just nu

Medlem

Hallå!!!

Ni kan ju inte glömma bort Pokemon X och Y.

Medlem

BF 4 blir ett givet köp, singelplayer spel lägger man till på "to do listan"

Medlem

Phoenix Wright: Ace Attorney: Dual Destinies är det oktoberspel som jag ser fram emot mest och kommer köpas direkt. Men nya Batman och Wind Waker blir nog köp också, så småningom.

Medlem

Det är inte snällt att släppa både batman: arkham origins och AC4 med bara några dagars mellanrum Och sen watchdogs månaden därefter. Hur ska man ha tid att köra alla dessa underbara spel, haha

Medlem

Bra att man fyller år i oktober

Medlem

Two souls och batman bokad. Bf4 får man skaffa sen när vännerna skaffar det till pc.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det får väll bli terraria 1.2,GTA Online och bf4 imorgon

Medlem
Skrivet av Klaudia:

Bra att man fyller år i oktober

Det är ju de


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Klaudia:

Bra att man fyller år i oktober

jag me! massa pengar till spel


signatur

When do you think people die? When they are shot through the heart by the bullet of a pistol? No. When they are ravaged by an incurable disease? No. When they drink a soup made from a poisonous mushroom!? No! It’s when they are forgotten.

Medlem

Eftersom det inte är med i filmen så..

Dragons Crown
Vilket spel! Jag har spenderat strax över 100 timmar på det och har ändå bara spelat upp 2 karaktärer till 99, och inte tagit mig värst djupt i labyrinten. Mycket spel för pengarna så att säga. Europeiska releasen är 11 Oktober på PS3 och Vita.


signatur
Medlem

Beyond och Batman i första hand för mig, är inte så sugen på BF4 och Assassins Creed känns lite uttjötat, väntar ett tag med det.

Windwaker Bloom HD är fortfarande inte titeln jag behöver ha som ursäkt att skaffa Wii U. Spelet är bra, men jag kan lika gärna spela orginalet.


signatur

Nämen!

Medlem

Grymt fin sammansättning av spelen!
Beyond two souls är det enda spelet som mina ögon har fastnat för. Kommer nog köpa BF4 bara för att det är schysst med lite variation på kvällskvisten, men är inte speciellt hype:ad för det. Har kört min tur av BF serien, nästa spel har lika mycket hype som för ungarna som är tankade för alla kommande CoD spelen.

Medlem
Medlem

Suck, vem köper något så katastrofalt kasst som BF4? Det kommer floppa så hårt.

FM-guru
F.d. Sisyr

Beyond och Batman ska införskaffas!

Medlem
Skrivet av blohm:

Suck, vem köper något så katastrofalt kasst som BF4? Det kommer floppa så hårt.

Kanske inte blir succé.. kanske inte blir flopp.. men varför provocera? Inte speciellt genomtänkt uttalande uppenbarligen

Medlem

Battlefield OST (Boomfunc MC's remix)

Medlem
Skrivet av Plimp:

Det känns som om man kommer bli lite fattigare i okt..

Är du fem år eller?

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av Plimp:

Det känns som om man kommer bli lite fattigare i okt..

Är du fem år eller?

?


signatur

Nämen!

Inaktiv

Hoppas hoppas att batman blir lika bra som tidigare.

Ass creed yaaar, får vi spela själva denna gång eller är det autoaim, autoregen hälsa under fighter och mer filmsekvenser än i en film även denna gång?

Medlem

bf 4 och orgins

Medlem
Skrivet av snoeppen:

Eftersom det inte är med i filmen så..

Dragons Crown
Vilket spel! Jag har spenderat strax över 100 timmar på det och har ändå bara spelat upp 2 karaktärer till 99, och inte tagit mig värst djupt i labyrinten. Mycket spel för pengarna så att säga. Europeiska releasen är 11 Oktober på PS3 och Vita.

Som jag fattade så antingen hatar man spelet eller älskar det.

Tror TotalBiscuit tyckte spelet var väldigt enformigt och jag brukar tycka samma sak om spel vars vikt ligger på grind.

Men har det spelet också bokat på amazon så får man en extra artbook på köpet och förhoppningsvis är det nog med underhållning för att vara värt 300kr.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

12
Skriv svar