Låt oss presentera Xbox One!

Medlem

PS4 ser mycket grymmare ut på alla sätt, jag köper en Sony!

Medlem

fyfan va ful design och värdelöst namn suck... go sony.... die MS:.

Medlem

Det var ett jäkla gnäll, själv satsar jag helt klart på Xbox före PS4. både verkar helt ok men tror inte PS4 kan mäta sig i längden mot Xbox. och allt gnäll på att dom inte visade så mycket om spel osv nu är väl för att dom vill spara det till E3? Klart som faaaaan att dom vill visa upp vad konsolen går för innan... eller ni kanske ville att dom skulle visa upp en 360 med bättre grafik och inget annat nytt? Jävla gnäll troll, tänk om.

Inaktiv

Hur blir det med ens arcade-bibliotek, får det följa med till nya boxen?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Nu är det avgjort. Jag kommer INTE att skaffa Xbox One
http://www.ign.com/articles/2013/05/21/xbox-one-will-not-func...

Microsoft skjuter sig verkligen i foten.

Kommer boxen som det var sagt, att vägra spela upp film/tv om obehöriga finns i rummet?

Medlem

(På tok för lång post skriven här men borttagen för alla andras skull.)

Blockera begagnade spel (eller pröjsa för det, hur du än vill se det) är helt galet, när man själv hade vecko/månadspeng så var begagnat-hyllan ett paradis på hemfärden efter skolan. Tas den möjligheten bort eller blir avgiftsbelagd så kan jag inte längre stödja tillverkaren ifråga.

Kass event. Namn, ram, och hur mycket gameplay? Men va bra, då kan vi spendera 3 papp på en fjärrkontroll till alla dess möjliga maskiner.. Men med röststyrning.. Och vift-styrning.. Hoppas dom har något förbannat bra på E3 för just nu verkar det väldigt dystert.

Medlem

Missade jag var de säger vad det är för hårdvara i den?

...


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Efter detta känner jag att mitt val med Wii U och PC känns helt rätt! Vet inte om jag kommer köpa varken Xbox One eller PS4 längre... Nintendo verkar vara dem enda som satsar på spelkänslan (trots speltorka just nu).

Medlem

ms vill nog spara lite göttit till e3 solkart köp för mig! men blir ju givetvis en ps4a också

Medlem

Ser ju ut som en gammal VCR.

Medlem

De säger inte rakt ut att de har allways-on DRM, med tammefan utan internet är den ju nästan helt värdelös, pga att man också måste ha vänner för att utnyttja allting för bästa upplevelsen.

Medlem

Nej, det blir tydligen en Playstation även nästa generation. Det här var inte imponerande någonstans.

Medlem

Där ser man. Playstation 4 blir det utan tvekan.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Ser ut som en gammal dvd spelare...

aa fan den såg riktigt ful ut...

Sen känns det som de har fan tänk mer på USA och glömt lite resten av världen, tillskillnad från Sony.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Xbox One, kan den lira spel`?

Nej det tror jag inte, men du kan se Espn, nyheter, serier och annat skräp utan fjärrkontroll, oooh fan vad coolt, INTE!

En spelkonsoll är för spel inget annat, ju mer annan skit man stoppar in i den desto mer blir lidande, satsa på en dedikerad spelkonsoll, utan eyecatchers och BULLSHIT, och ge spelarna det dem vill ha, en tung konsoll med grym prestanda och pris.


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Mmm det är väl därför alla gnälltroll leder i undersökningen, den här avtäckningen var ta mig fan det sämsta jag sett, E3 eller inte.

Men ni andra suger ju av, I er allt som M$ crap och Co försöker sälja och vägrar se objektivt på det hela.

Det här är SKRÄP, och det kommer iofs DÖDA konsollindustrin, för alla som vill spela i fortsättningen kommer att köpa PC eller Game Mac.

Sony kommer vinna detta racet ihop med Nintendo, se till att köpa på er gamla konsoller, för om 8 år finns inte XBOX varumärke längre, det har EA och MS bögarna sett till! . . . R.I.P Xbox du har givit mig mycken glädje och ditt minne lever med mig för evigt!

Xbox ONE, go fuck yourself and take your fucking gamingmafia with you!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Ny generation, nya titlar! Inte Cod 10, Halo 7, Forza 5 blää.

Medlem

Gratulerar. Det tog bara en sisådär 20 år innan någon släpper en konsol som inte ser ut som en lustigt formad och plastig hög med skit bredvid resten av apparaterna i TV-bänken.

Medlem

Om jag skaffar någon nextgen maskin lär det dröja. Både spel och konsoler lär vara asdyra vid släpp. Sen vil man gärna se vart det bär av med de båda maskinerna.
X One verkar vara väldigt US inriktad och vi i väst kommer få vänta minst ett halvår innan flertalet av deras features fungerar här.

Nu kan man gotta sig i billiga bra spel till 360:n istället. Har massa kvar att spela nu när den nya Xboxen inte är bakåtkompatibel.

Medlem
Skrivet av FUtech:

Ser ut som en gammal VHS!

Hahaha de har du fan rätt i xD

Medlem

Jag tycker att Microsoft borde sluta snåla, skit i hela TV-grejen då den förmodligen inte funkar utanför USA och ge oss gratis online-spelande istället. Det känns faktiskt jobbigt att behöva betala en massa extra för att få uppleva det som många spel faktiskt inriktar sig mest på. Spel som CoD och Battlefield och till viss del även fifa är enligt mig roligast online. Att då behöva lägga ut extra slantar på det känns helt ruttet. Det blir nog en PS4 för mig denna gång!

Medlem

Blir nog att uppgradera datorn istället...

Medlem
Medlem

Hahahahaha, nu kanske ni xbox boys slutar att klaga på PS4 :'D
För min del så blir det en PS4a bredvid PS3t!

Medlem

Microsoft vägrade lyssna på kritiken som riktades kring Windows 8 och fick en försäljning därefter, verkar som de återigen kommer göra ett stort misstag.

Medlem
Medlem

Ser ju för fan ut som en betamax spelare fast svart om man tänker på min länk xD http://2.bp.blogspot.com/_QC5YSL4UTRw/TTQz8EY3vMI/AAAAAAAAC6o...

Medlem

Jag funderar om det kommer att finnas WebGL stöd till konsolen. Har inte kollat på eventet men den lilla presentations videon nämnde inget, någon här som hört något om det?

Medlem

Ja... Nu blir det med säkerhet ingen konsol denna generation.

Skriv svar