Vad är det som håller på att hända i min stad och övriga Sverige?

Medlem

massa sörja, se ovan ser man en själlös självhatare med 7000 inlägg.
Du kan konspiration theorisera hur mycket du vill om SD men dom har en fast politik, och den finns på deras sida.

http://www.migrationsverket.se/download/18.358c12fe127a8ff14c...

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

massa sörja, se ovan blev man inte klokare på.
Ang SD så har jag följt dom sen början och en räkas hjärna kan förstå vart dom vill komma.

http://www.migrationsverket.se/info/790.html

Ursäkta en som är ny här, men ditt inlägg om nåt är sörja, dumma kommentarer som din är ju bara beklämmande.

Din åsikt om vart SD vill komma ger nog de flesta inte mycket för. Läs deras partiprogram så ser du att de inte skiljer sig mycket från de övriga "rumsrena" partierna förutom i de för Sverige (iallafall tänkande Sverige) så viktiga frågorna om pensionärer och hjärtefrågan, den okontrollerade massinvandringen.

Medlem
Skrivet av anon_81726:
Skrivet av Notumforce:

massa sörja, se ovan blev man inte klokare på.
Ang SD så har jag följt dom sen början och en räkas hjärna kan förstå vart dom vill komma.

http://www.migrationsverket.se/info/790.html

Ursäkta en som är ny här, men ditt inlägg om nåt är sörja, dumma kommentarer som din är ju bara beklämmande.

Din åsikt om vart SD vill komma ger nog de flesta inte mycket för. Läs deras partiprogram så ser du att de inte skiljer sig mycket från de övriga "rumsrena" partierna.

Varför bemöda sig att läsa deras partiprogram när man kan få reda vad dom står för i fördummade medier som Aftonhoran?

Medlem
Skrivet av anon_81726:

PS! Alla ni som är så jäkla PRO massinvandring och integration, flytta till rosengård eller andra problemområden och visa att ni verkligen menar det ni säger och inte bara upprepar vad ni blivit itutade. Det är lätt att säga att invandringspolitiken fungerar när man sitter på lidingö och inte ser en invandrare på mils avstånd.

Jag har inte sett någon här på FZ som har den åsikten du förklarar som "jäkla PRO massinvandring"

dem åsikterna jag sett och det jag själv håller med om är att ja, integrationen är fucked up och det är för mycket segregation på många ställen runt om i sverige och att ta in fler invandrare i detta stadium gör inget annat än att förvärra situationen, speciellt för dem invandrarna som verkligen försöker eller redan kommit in i det svenska samhället och låt mig påpeka än en gång att jag själv är av invandrarbakgrund.

Sen har jag sett dem här som säkerligen bor på något bonde ställe och aldrig sett en invandrare i verkligheten klaga på att åh sverige har blivit förstört och det är tack vare ENBART invandrarna, dessa personer överdriver kraftigt om situationen i sverige och det ända dem gör är att skapa mer osäkerhet och rykten vilket skapar en kraftigare VI mot DEM mentalitet

så det är nog dem som bör flytta till rosengård eller liknande områden och få en bättre verklighets uppfattning. för det sker inte mord bildbränder och våldtäkter vartenda dag tack och lov även fast jag själv tycker det blivit lite grövre brott dem senaste åren

Jag tycker det är synd att dem större partierna inte tagit tag i invandringsfrågan för det tenderar ju att vanliga människor utan främlingsfientliga åsikter som vill prioritera denna fråga luras till att lägga sin röst på SD, ett parti som jag lovar aldrig kommer lyckas skapa ett integrerat samhälle för dem har något lurt bakom fasaden och deras bakgrund är inte rent från radikala åsikter.


signatur

Suup homie

Medlem

Fargo: Han gillar väl inte kurder.

the_o: Brottsligheten har länge varit högre i områden med socialt utsatta grupper, redan innan din påhittade "massinvandring".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

hur kan nått vara påhittat när det är fakta?


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Fargo: Han gillar väl inte kurder.

the_o: Brottsligheten har länge varit högre i områden med socialt utsatta grupper, redan innan din påhittade "massinvandring".

Varför kallar du det för påhittat? Det är ett faktum att vi har massinvandring i Sverige som är helt utan liknelse i västvärlden. Tyskland har med tagit emot ungefär samma tal / år men de har en befolkning som är nästan 10 ggr Sveriges att fördela kostnaden på.

Vart tror du våra försvarspengar har gått?

Meningslösa inlägg som ditt här som enbart är till för att provocera folk undanbedes.

Medlem

the_o. Ett tips till dig som är ny: Bjosarns allra flesta inlägg är provocerande. Så nu vet du.

Inaktiv
Skrivet av Mikaelh:

the_o. Ett tips till dig som är ny: Bjosarns allra flesta inlägg är provocerande. Så nu vet du.

Aha...alla forum har sina "sådana"

Tack för heads-up-en!

Medlem
Skrivet av Serd:

Gör vad ni vill, jag blir bara så äcklad av naiva studenter som bor på lån eller bor hos föräldrarna och pratar om hur vi måste rädda miljön genom att rösta på mp och betala massa miljöskatter. Sveriges befolkning är runt 0.2% av världen, vi kan inte rädda hela världen om ni trodde de. Folk är så naiva.

Många bäckar små, om alla skulle ge upp för "det gör alla andra" så skulle inte mycket ske.

Om Sverige kan visa omvärlden att det går att leva mer miljövänligt så kommer andra människor över hela världen märka det, och det kan sporra andra människor att försöka i sina respektive hemländer.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Serd:

Gör vad ni vill, jag blir bara så äcklad av naiva studenter som bor på lån eller bor hos föräldrarna och pratar om hur vi måste rädda miljön genom att rösta på mp och betala massa miljöskatter. Sveriges befolkning är runt 0.2% av världen, vi kan inte rädda hela världen om ni trodde de. Folk är så naiva.

Många bäckar små, om alla skulle ge upp för "det gör alla andra" så skulle inte mycket ske.

Om Sverige kan visa omvärlden att det går att leva mer miljövänligt så kommer andra människor över hela världen märka det, och det kan sporra andra människor att försöka i sina respektive hemländer.

Precis vad jag tänkte skriva, men jag glömde.

Word på det.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

the_o. Ett tips till dig som är ny: Bjosarns allra flesta inlägg är provocerande. Så nu vet du.

Precis som dina då du spyr galla över islam.

Inaktiv
Skrivet av Kungbla:
Skrivet av Mikaelh:

the_o. Ett tips till dig som är ny: Bjosarns allra flesta inlägg är provocerande. Så nu vet du.

Precis som dina då du spyr galla över islam.

En till ser jag! Du glömde nämna honom.

Du förväxlar mig nog med någon annan, jag har inte vad jag vet "spytt någon galla" över islam.

Jag har inget emot islam överhuvudtaget - tvärtom, de får jättegärna köra på som de gjort i hundratals år - men helst inte i Sverige, som är byggt på kristna värderingar och lagar därefter.
Vi har inte sedan Wasa plats för någon religion som anser sig stå över lagen.

Sverige bör hjälpa folk från andra länder, men vi får inte själva försvinna i processen.

Om du ger alla dina pengar till en tiggare en dag, vad är du då mer än en tiggare när nästa behövande frågar? Hur kan du hjälpa utan medel?

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Serd:

Gör vad ni vill, jag blir bara så äcklad av naiva studenter som bor på lån eller bor hos föräldrarna och pratar om hur vi måste rädda miljön genom att rösta på mp och betala massa miljöskatter. Sveriges befolkning är runt 0.2% av världen, vi kan inte rädda hela världen om ni trodde de. Folk är så naiva.

Många bäckar små, om alla skulle ge upp för "det gör alla andra" så skulle inte mycket ske.

Om Sverige kan visa omvärlden att det går att leva mer miljövänligt så kommer andra människor över hela världen märka det, och det kan sporra andra människor att försöka i sina respektive hemländer.

Yupp, vi ska visa världen hur man är miljövänlig genom att införa skatte skocker och massa nya miljöskatter som går till en världsbank. vi ska se till att fattiga inte ska ha råd att köra bil för att bensin priset e för hög, vi ska visa världen hur sverige ska kastrera sig genom att förstöra all industri kapasitet och vika ut sig till andra länder genom att ha fri invandring och öppna gränser medans resten av världen rustar up och blir mer patriotiska över sitt egna land. Det är en sammanfattning av MPs långsiktiga politik.

Sverige har redan en av dom mest miljövönligaste politiken och ni miljötalibaner fortsätter att skrika tills vi alla bor i hyddor.

Medlem
Skrivet av Kungbla:
Skrivet av Mikaelh:

the_o. Ett tips till dig som är ny: Bjosarns allra flesta inlägg är provocerande. Så nu vet du.

Precis som dina då du spyr galla över islam.

Å du då? med dina inlägg, tror att du å Bjosarns vet allt på denna jord! skrämmande att det finns sådan som ni, som bara stoppar huvudet i sanden som en jävla struts! får la se vad ni tycker om en 20 år? sverige e förlorat för all framtid! norden e det nya mellanöstern!

Medlem
Skrivet av anon_81726:
Skrivet av Kungbla:
Skrivet av Mikaelh:

the_o. Ett tips till dig som är ny: Bjosarns allra flesta inlägg är provocerande. Så nu vet du.

Precis som dina då du spyr galla över islam.

En till ser jag! Du glömde nämna honom.

Du förväxlar mig nog med någon annan, jag har inte vad jag vet "spytt någon galla" över islam.

Jag har inget emot islam överhuvudtaget - tvärtom, de får jättegärna köra på som de gjort i hundratals år - men helst inte i Sverige, som är byggt på kristna värderingar och lagar därefter.
Vi har inte sedan Wasa plats för någon religion som anser sig stå över lagen.

Sverige bör hjälpa folk från andra länder, men vi får inte själva försvinna i processen.

Om du ger alla dina pengar till en tiggare en dag, vad är du då mer än en tiggare när nästa behövande frågar? Hur kan du hjälpa utan medel?

Jag menade MikaelH.

Medlem
Skrivet av Sleep:
Skrivet av Kungbla:
Skrivet av Mikaelh:

the_o. Ett tips till dig som är ny: Bjosarns allra flesta inlägg är provocerande. Så nu vet du.

Precis som dina då du spyr galla över islam.

Å du då? med dina inlägg, tror att du å Bjosarns vet allt på denna jord! skrämmande att det finns sådan som ni, som bara stoppar huvudet i sanden som en jävla struts! får la se vad ni tycker om en 20 år? sverige e förlorat för all framtid! norden e det nya mellanöstern!

Bra, konstruktivt inlägg.

Medlem
Skrivet av Kungbla:
Skrivet av Mikaelh:

the_o. Ett tips till dig som är ny: Bjosarns allra flesta inlägg är provocerande. Så nu vet du.

Precis som dina då du spyr galla över islam.

Mm, jag är islamofob och rasist eftersom för att jag ogillar religioner i stort och islam specifikt.

*Suck*

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Kungbla:
Skrivet av Mikaelh:

the_o. Ett tips till dig som är ny: Bjosarns allra flesta inlägg är provocerande. Så nu vet du.

Precis som dina då du spyr galla över islam.

Mm, jag är islamofob och rasist eftersom för att jag ogillar religioner i stort och islam specifikt.

*Suck*

Var skrev jag att du är rasist? Islamofob är du däremot uppenbart.

Medlem

Ja det e ju så vackert å se dessa huckle kärringar! å vad det e fint!!!

Medlem
Skrivet av Kungbla:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Kungbla:
Skrivet av Mikaelh:

the_o. Ett tips till dig som är ny: Bjosarns allra flesta inlägg är provocerande. Så nu vet du.

Precis som dina då du spyr galla över islam.

Mm, jag är islamofob och rasist eftersom för att jag ogillar religioner i stort och islam specifikt.

*Suck*

Var skrev jag att du är rasist? Islamofob är du däremot uppenbart.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen:
http://video.google.com/videoplay?docid=-871902797772997781#

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Kungbla:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Kungbla:
Skrivet av Mikaelh:

the_o. Ett tips till dig som är ny: Bjosarns allra flesta inlägg är provocerande. Så nu vet du.

Precis som dina då du spyr galla över islam.

Mm, jag är islamofob och rasist eftersom för att jag ogillar religioner i stort och islam specifikt.

*Suck*

Var skrev jag att du är rasist? Islamofob är du däremot uppenbart.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen:
http://video.google.com/videoplay?docid=-871902797772997781

Jag kommer sitta igenom en random film på 1 och en halv timme lika lite som jag kommer sitta igenom zeitgeist. Jag kan länka till en film som säger att islam är världens enda hopp. Det blir inte sanning bara för det.

Medlem
Skrivet av Kungbla:

Jag kommer sitta igenom en random film på 1 och en halv timme lika lite som jag kommer sitta igenom zeitgeist. Jag kan länka till en film som säger att islam är världens enda hopp. Det blir inte sanning bara för det.

Det är en väl underbyggd film som baserar sig på koranen och haditherna. En medverkande är ex-medlem i PLO, bland annat. De som uttalar sig är experter på islam.

Inaktiv
Skrivet av Kungbla:

Jag kan länka till en film som säger att islam är världens enda hopp. Det blir inte sanning bara för det.

Klart det inte blir. För Dina länkar är vinklade osanningar, rena lögner och islamistiska konspirationer.

Deras länkar däremot, är sanningen i dess renaste form, kommen ifrån de modiga få själar som vågar gå emot medierna, politisk korrekthet och som ser igenom lögnerna som vi, som inte förstår, alla gått på.
Och deras länkar från SCB är verkligen sanning. För ingen kan ju säga emot SCB- däremot så ska meningsmotståndare som vi helst inte använda oss av sån statistik, såsom ombetts gång på gång tidigare i tråden.

Det verkar som att en halv pluton intelligensreservister slagit läger här. Trist, this used to be a nice place, nu tror jag bestämt att det är förlorat för all framtid..
(Snälla, fatta vinken.)

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Kungbla:

Jag kommer sitta igenom en random film på 1 och en halv timme lika lite som jag kommer sitta igenom zeitgeist. Jag kan länka till en film som säger att islam är världens enda hopp. Det blir inte sanning bara för det.

Det är en väl underbyggd film som baserar sig på koranen och haditherna. En medverkande är ex-medlem i PLO, bland annat. De som uttalar sig är experter på islam.

Dom kunde inte hittat mer bokstavstroende? Det är som att man intervjuar en ur livets ords innersta krets om kristendom; inte vidare representativt.

Inaktiv

Jag var.. jättesarkastisk. D'oh.

Medlem

Damn! Sarkasm på internet... Svårt att hålla reda på det med inlägg från Sleep samtidigt. Jag trodde du menade att vi som inte höll med dig skulle lämna forumet med "snälla fatta vinken".

Medlem
Skrivet av Kungbla:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Kungbla:

Jag kommer sitta igenom en random film på 1 och en halv timme lika lite som jag kommer sitta igenom zeitgeist. Jag kan länka till en film som säger att islam är världens enda hopp. Det blir inte sanning bara för det.

Det är en väl underbyggd film som baserar sig på koranen och haditherna. En medverkande är ex-medlem i PLO, bland annat. De som uttalar sig är experter på islam.

Dom kunde inte hittat mer bokstavstroende? Det är som att man intervjuar en ur livets ords innersta krets om kristendom; inte vidare representativt.

Livets Ord är väldigt representativt. Jag har varit medlem i Livets Ord i nästan ett halvår och församlingen skiljer sig inte inte särskilt mycket från andra församlingar (som till exempel Pingstkyrkan). Och jag har varit i måååånga församlingar över hela Sverige.

Medlem
Skrivet av Kungbla:

Damn! Sarkasm på internet... Svårt att hålla reda på det med inlägg från Sleep samtidigt. Jag trodde du menade att vi som inte höll med dig skulle lämna forumet med "snälla fatta vinken".

Tack, för att du nämner mig, men du som vet allt? kan du förklara för mig vad denna massinvandring berikar vårat land??? jag e ingen rasist jag känner många invandrare som tycker som mig att nu får det fan med va nog! var finns jobben?? du som vet allt? vad kostar detta, jo våra gamla får ligga å dö! skolor rasar samman, fy fan för detta jävla land!

R.I.P. RONNIE JAMES DIO! du e saknad bland oss!

Inaktiv
Skriv svar