Vad är det som håller på att hända i min stad och övriga Sverige?

Medlem

Hittade det här PM:et i inboxen nyss

Skrivet av Sleep:

FUCK OFF! din lilla jävel! skulle jag träffa dig ute så skulle jag slå skiten ur dig!! Tuffing där....

Bevis på att Sleep tillhör åldern 8-12 ?


signatur

Suup homie

Medlem
Skrivet av weizenbier:

Hittade det här PM:et i inboxen nyss

Skrivet av Sleep:

FUCK OFF! din lilla jävel! skulle jag träffa dig ute så skulle jag slå skiten ur dig!! Tuffing där....

Bevis på att Sleep tillhör åldern 8-12 ?

Anmäl?

Medlem
Skrivet av Saltkråkan:

Känner mig nedstämd när man läser och hör om alla våldsbrott som pågår i hela Sverige,t.e.x. tanten i Landskrona som blev dödad på parkeringsplatsen:( .Läser dagligen om grova våldsbrott och rån och gangsteruppgörelser,har nästan blivit en del av vardagen med mord och rån.Jag undrar vad som har hänt??? Varför händer detta så ofta nu förtiden?

Skrivet av weizenbier:

Hittade det här PM:et i inboxen nyss

Skrivet av Sleep:

FUCK OFF! din lilla jävel! skulle jag träffa dig ute så skulle jag slå skiten ur dig!! Tuffing där....

Medlem

PrintScreen.

aslo: Hand upp alla som i fortsättningen kommer ta Sleep seriöst.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Hah!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Nestor:
Skrivet av jedi007:

Var är moderatorerna när man behöver dom?
Jag tycker att det mest förekommer personangrepp än argument just nu på denna sidan vilket är både tragiskt och vilket FZ har noll tolerans för. Är det så svårt att vara rumsrena? >.>:down: sandlåde nivå

Nejnej!
Inga mods!
Den här tråden är åsum! Ett tidsdokument på hur FZ sakta men säkert håller på att bli ett nytt flashback

Den här tråden kan snarare liknas vid en anlagd brand i ett hus. Utanför står den sedvanliga skaran som ringer brandkåren (läs forummods), sen har vi dom som klagar på att huset brinner trots att dom gärna häller på lite bensin när dom tror att ingen ser samt de som tände på. Ungefär.

Den här tråden har gjort sitt, helt klart. Ev. varningar och avstängningar kommer delas ut.

Skriv svar