En miljon The Old Republic-timmar

Medlem
Skrivet av Saftnisse:
Skrivet av Fritjof92:
Skrivet av Haziza:

Ser så stelt ut, nej tack!

Testa spelet i uppkommande beta-helgen då! Döm inte hunden efter håren, blir ju en gratis, pre-release trial för många!

Skrivet av Frede:

Måste erkänna att jag som nyss tagit en närmare kik på det här spelet för första gången inte tycker att det ser imponerande ut över huvud taget? Grafiken känns föråldrad och barnanpassad, som att den är baserad på Star Wars: The Clone Wars istället för George Lucas urpsrungliga filmer. Striderna ser stela och fantasilösa ut och världen ser ut som någonting man hämtat från Halo: Combat Evolved, 2001.

Känns som att det enda de försöker locka med är ljussablar och laserkanoner istället för svärd och pilbågar och "The Force" istället för magi, som man vanligtvis brukar hitta i sådana här spel.

Någon som är lite mer insatt än jag i det här spelet som kan försöka ge mig lite perspektiv över det hela?

Angående miljöerna får du tänka på att det är ett STORT mmo, vissa miljöer kan likna saker från andra spel men sen finns det andra zoner som kan vara helt annorlunda. Jag spelade det vid ett tidigare tillfälle organiserat av Bioware och vi körde pvp, man är tvungen att vara otroligt mer uppmärksam på vad som händer eller så kan alla omkring en dö.

Dessutom skulle jag vilja påstå att den största skillnaden från wow är att det är svårt! Jag levlade upp till nivå 6 på 2 timmar med två andra kompisar, vi mötte ett par elitmobs, även om vi var 3 kunde vi få stryk så att någon dog. Vanliga mobs på samma nivå kommer att äga dig om de är flera stycken, 2 stycken går utmärkt men fler än så blir jobbigt!

Men jag rekommenderar dig att ta en beta nyckel och testa spelet då det är det bästa du kan göra. Övertyga dig själv, eller säg att det inte passar dig. FZ har ju ett par stycken nycklar att ge bort!

Jag tror inte du vinner någon svårare PVP i arenan genom WOW om du inte är tillräckligt uppmärksam.. Finns alltid folk som är bättre än en själv och dom kommer inte låta dig stå och nooba dig så du måste tänka och göra saker för att överleva ^^ Hur kul vore det om dom sämsta spelarna vinner PVP för det är lätt?

Angående miljöerna. så finns det ingen anledning till varför ett så stort spel som SW ska se skitfult och stelt ut.. kan dom inte fixa bättre animationer 2011 borde som skämmas..

Har inte spelat spelet men ska testa betan. Man får helt enkelt se hur det är men jag ogillar stela spel

Det är inget fel med animationerna, över sommaren har jag suttit framför SWTOR i 80-90 timmar och jag kan säga såhär, Bioware failar grovt på deras videos då det av NÅGON anledning tyder som att de har spelat in allt på extremt låg FPS, därav det "hackiga" stridskänslan som existerar i alla deras videos i princip.
När du själv sitter och spelar så flyter det bra otroligt bra och ärligt talat så ligger känslan på topp vad gäller ljussabeln i alla fall. Jag tycker att du borde ge spelet en chans nu när det ändå är gratis att spela över en helg, även om upplevelsen inte kommer att vara den bästa pga. att det är en belastnings-beta, bilda dig dock ingen uppfattning om spelet baserade på de videos som finns från Biowares sida då de är riktigt ruttna ärligt talat. =]

Skrivet av Saftnisse:

kan dom inte fixa bättre animationer 2011 borde dom skämmas..

Du är nu medveten om att de recyclat så gott som alla mass effect animationer du kan tänka dig, 100 miljoner köper inte vad det brukade verkar det som.

Medlem

Herregud, ska jag ta fram fakta på någon jag tror, snälla lär dig läsa. Skicka PM när du ser att Star Wars inte alls, notera inte alls nära alla wow spelare. Personligen tror inte de inte de får många alls


signatur

AYY LMAO

12
Skriv svar