Hjälp! Xbox/Windows Live Gamertag,skit,sak,grejs,problem! :@

Medlem
Hjälp! Xbox/Windows Live Gamertag,skit,sak,grejs,problem! :@

Ja nu ligger det till såhär, jag har fått en betakey till Age Of Empires online, nyckeln är länkad till min xbox gamertag som jag skapade för sex år sedan bara för att det kunde vara bra och ha. Bara för att jag inte var 18 då så skapade ja ett "parent account".
Och nu när jag skall logga in och ändra inställningar för min gamertag för att kunna använda betanyckeln som ät låst till min gamertag måste man kunnda logga in med föräldra kontot, dock så kommer jag inte ihåg varken mejl eller lösen på detta konto.
Jag kan inte heller ta bort min gamertag, eller ändra namn så jag kan använda det namnet på en annan mejl, någon som vet hur man gör?

Man tycker ju att min gamertag automatiskt borde göra mig själv till admin då man är över 18 men icke.

OBS; Jag äger ingen Xbox


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Inaktiv

Värsta som kan hända. Du kan öppna en fråga men där måste du med punkt och pricka bevisa att det är du / dina föräldrars konton. http://windowslivehelp.com/

En hemsk process. Lycka till i alla fall!

Medlem

Men guvdö! Vad jobbigt :/ Tur att man inte äger ett Xbawx, allt verkar jättekrångligt :/

Men tack iaf


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

1
Skriv svar