FZ:s skattjakt - vinn en Xbox 360!

Medlem

Ger också upp iaf för dagen... Löjligt lite som kommer upp för min del iaf. Förstår inte hur vissa kan få upp så pass många symboler medans andra inte verkar hitta några alls. Klickar mig också igen alla möjliga länkar här på sidan dock verkar ju en del olika ALDRIG ge några symboler något som jag tycker är lite dåligt.

Inaktiv

Utav ett symbolsläpp på över 300 lyckas jag få 1 poäng, medans dom i toppen fixade 30-40+

gg

Medlem

Tror jag ska varsko nån humanitär organistation att kolla upp det här.. ^_^


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

Murphys lag. När jag väl kan sitta hela dagen så haglar det nästan bara 1-poängare:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Det är sällsynt med mer än en poäng, har fått några enstaka tvåor och en eller två treor men man får ta desto fler ettor istället

/ LordDaimos

Medlem

Då är det jag som är för långsam hehe. Öka! Dammit:D


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

tycker detta är en dålig tävling då det bara är en liten skara som klarar av att hålla på med det


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Vid närmare eftertanke så orkar jag nog inte sitta hela dagen. Lycka till ni i toppen:) Med såna eliter som motståndare känner jag mig besegrad. Allt gott.

Sluta lipa Verdurakh!;) Det är en extragrej FZ kör inför jul och det ska dom ha credits för.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

tycker detta är en dålig tävling då det bara är en liten skara som klarar av att hålla på med det

De finate priserna är ju lördag och söndag så vill du vinna så år du boka in dem för att klicka runt på FZ, du kan ju inte gärna skylla på att du har jobb eller nått då

/ LordDaimos

Medlem

Det här är ju för nån som inte har ett liv och kan sitta hela dagen och trycka på F5.

Inaktiv
Skrivet av Cyberz:

Det här är ju för nån som inte har ett liv och kan sitta hela dagen och trycka på F5.

Antar att dom förtjänar det om dom orkar sitta hela dagen, alla tävlingar behöver inte handla om tur för att: alla ska ha lika stor chans att vinna, skitsnack!

fan, vakna man på rätt eller fel sida idag?

Antikvitet

Nu är jag less på det här gnället om att de enda som kan delta i den här tävlingen är de som inte har något liv, och bla bla bla bla.

Från och med nu är sådana kommentarer inte tillåtna. Överträdelser bestraffas med tävlingsavstängning.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

fel antagligen.

Medlem

Insåg just hur farligt det är att stava fel på frågan, tappade 20p mot resten av toppen under strafftiden, helt klart värt att dubbelkolla stavningen i fortsättningen

/ LordDaimos

Inaktiv
Skrivet av LordDaimos:

Insåg just hur farligt det är att stava fel på frågan, tappade 20p mot resten av toppen under strafftiden, helt klart värt att dubbelkolla stavningen i fortsättningen

/ LordDaimos

hehe, gjort samma misstag, eller om man klickar förbi en symbol:)

Medlem
Skrivet av John:

Nu är jag less på det här gnället om att de enda som kan delta i den här tävlingen är de som inte har något liv, och bla bla bla bla.

Från och med nu är sådana kommentarer inte tillåtna. Överträdelser bestraffas med tävlingsavstängning.

Dags att erkänna för er själva att tävlingens upplägg inte var det bästa kanske? Som sagt det är bra att ni försöker men att sen sitta och säga "det är fel på alla som gnäller för vi har lagt så mycket energi på detta så det MÅSTE vara den bästa tävlingen EVER" är ju lite självdesillusionerat.

Om det så är för folk inte har tid, inte gillar upplägget, inte gillar sidvisningsfisket, har tekniska problem med att delta eller övrigt skäl så är det ändå en ganska stark fingervisning i dagsläget att nästa gång så ska ni nog prova något annat. Inte sagt att ni inte redan tänkt det, eller att något krävt att ni mitt i pågående tävling helt ska byta ut tävlingens upplägg, men bit ihop läpparna och gnäll inte över gnället för ni är så självgoda i åsikten att ni gjort världens bästa tävling.

Inaktiv
Skrivet av John:

Besök olika avdelningar på FZ.

Gäller detta även forumavdelningar/trådar? Eller gäller det bara att klicka runder lite överallt?

Medlem

Nu tycker inte jag att man ska gnälla när man, även om man inte kan delta helhjärtat, kan vinna sånna fantastiska priser

Helsike också... Nu leder ju snöret med 100p


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Hm, denna veckan har jag fått upp två symboler.
Känns nästan som att det är avstängt för mig.

Suck, den enda dagen som jag faktiskt är intresserad av vinsten så får jag inget.

Medlem

Kom igen, kan ni inte få upp symbolerna lite snabbare?


signatur

Wai

Medlem

Om de drar upp symbolerna för snabbt så finns det verkligen ingen chans för folk som har lite mindre tid (men ändå nog tid att delta), jag tycker det är lagom så här

/ LordDaimos

Medlem

Kunde inte vinsten va en PS3a istället


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Xay0r2:
Skrivet av John:

Besök olika avdelningar på FZ.

Gäller detta även forumavdelningar/trådar? Eller gäller det bara att klicka runder lite överallt?

Att bara klicka på "Forum" kan ge en symbol dock har jag aldrig fått upp någon symbol väl i en tråd.

Ironiskt nog så ger ingen av länkarna under fliken "AVDELNINGAR" några symboler... ( förutom kanske little gamers, kommer ej ihåg).

Personligen har jag bara fått upp symboler under "INNEHÅLL" men även en gång inne på någon annans profil.

Medlem
Skrivet av Jericho:

Kunde inte vinsten va en PS3a istället

Det kommer imorgon

Skrivet av Cane:

Att bara klicka på "Forum" kan ge en symbol dock har jag aldrig fått upp någon symbol väl i en tråd.

Under förra veckans tävling så fick jag även i trådarna så det är nog inte omöjligt.

/ LordDaimos

Antikvitet
Skrivet av ZerOne:
Skrivet av John:

Nu är jag less på det här gnället om att de enda som kan delta i den här tävlingen är de som inte har något liv, och bla bla bla bla.

Från och med nu är sådana kommentarer inte tillåtna. Överträdelser bestraffas med tävlingsavstängning.

Dags att erkänna för er själva att tävlingens upplägg inte var det bästa kanske? Som sagt det är bra att ni försöker men att sen sitta och säga "det är fel på alla som gnäller för vi har lagt så mycket energi på detta så det MÅSTE vara den bästa tävlingen EVER" är ju lite självdesillusionerat.

Om det så är för folk inte har tid, inte gillar upplägget, inte gillar sidvisningsfisket, har tekniska problem med att delta eller övrigt skäl så är det ändå en ganska stark fingervisning i dagsläget att nästa gång så ska ni nog prova något annat. Inte sagt att ni inte redan tänkt det, eller att något krävt att ni mitt i pågående tävling helt ska byta ut tävlingens upplägg, men bit ihop läpparna och gnäll inte över gnället för ni är så självgoda i åsikten att ni gjort världens bästa tävling.

Lägg inte ord i munnen på mig.

Jag har aldrig skrivit så som du citerar. Om du är av en annan åsikt, visa mig exakt var jag skrev så.

Vi har aldrig sagt att det här är den bästa tävlingen vi gjort. Om du är av en annan åsikt, visa mig exakt var jag skrev så.

Det här är den tävlingen som pågår just nu. Du har två val:

1) Delta inte
2) Delta

Either way, kan du för alla gudars skull sluta gnälla på upplägget?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av ZerOne:
Skrivet av John:

Nu är jag less på det här gnället om att de enda som kan delta i den här tävlingen är de som inte har något liv, och bla bla bla bla.

Från och med nu är sådana kommentarer inte tillåtna. Överträdelser bestraffas med tävlingsavstängning.

Dags att erkänna för er själva att tävlingens upplägg inte var det bästa kanske? Som sagt det är bra att ni försöker men att sen sitta och säga "det är fel på alla som gnäller för vi har lagt så mycket energi på detta så det MÅSTE vara den bästa tävlingen EVER" är ju lite självdesillusionerat.

Om det så är för folk inte har tid, inte gillar upplägget, inte gillar sidvisningsfisket, har tekniska problem med att delta eller övrigt skäl så är det ändå en ganska stark fingervisning i dagsläget att nästa gång så ska ni nog prova något annat. Inte sagt att ni inte redan tänkt det, eller att något krävt att ni mitt i pågående tävling helt ska byta ut tävlingens upplägg, men bit ihop läpparna och gnäll inte över gnället för ni är så självgoda i åsikten att ni gjort världens bästa tävling.

Lägg inte ord i munnen på mig.

Jag har aldrig skrivit så som du citerar. Om du är av en annan åsikt, visa mig exakt var jag skrev så.

Vi har aldrig sagt att det här är den bästa tävlingen vi gjort. Om du är av en annan åsikt, visa mig exakt var jag skrev så.

Det här är den tävlingen som pågår just nu. Du har två val:

1) Delta inte
2) Delta

Either way, kan du för alla gudars skull sluta gnälla på upplägget?

Gör du medvetet valet att tolka "er", ett kollektiv, som dig, en person, eller har du bara svårt med retoriken och minnet av de tidigare trådar som detta diskuterats i?

Här handlar inget om bevisning, utan om åsikter. Och nu senast er brist på att bara ta åsikterna i betraktelse utan att försöka agera "my way or the highway". Jag har nämligen fortfarande inte sett vidare mycket krav på att ni ska göra något annat med tävlingen HÄR och NU, utan folk framför bara kritik, konstruktiv eller inte, på något dom inte uppskattar, till del eller helhet. Bara för det behöver man inte agera allmänt arrogant, imho.

Medlem

Fanns 300 tillgodo, fick 0 Ger upp denna tävling helt då jag aldrig får upp någon skatt.

Medlem

Lägg ner nu för fan , jag håller med John sicket jävla gnälla , det må inte passa alla denna tävling men då behöver man heller inte delta, så enkelt är det.

Medlem

Nu har jag 15 poäng iaf!

Redaktör
Skrivet av ZerOne:

Här handlar inget om bevisning, utan om åsikter. Och nu senast er brist på att bara ta åsikterna i betraktelse utan att försöka agera "my way or the highway". Jag har nämligen fortfarande inte sett vidare mycket krav på att ni ska göra något annat med tävlingen HÄR och NU, utan folk framför bara kritik, konstruktiv eller inte, på något dom inte uppskattar, till del eller helhet. Bara för det behöver man inte agera allmänt arrogant, imho.

Du verkar ha hängt med i diskussionerna kring våra skattjakter. Då borde du vara väl medveten om att vi har tagit åt oss av den kritik som getts - den här andra omgången har ett väldigt annorlunda upplägg än den första.

Vi kan omöjligt göra en tävling som passar alla. Vi läser klagomålen och tar åt oss de delar vi tycker är relevanta. Men vissa grejer, t.ex. den salva du fantiserat ihop om att vi blundar för feedbacken för att vi är självgoda, blir man jäkligt less på. Det har inte med arrogans att göra.


signatur
Skriv svar