F.E.A.R. 2-demo hos FZ

Medlem

Nu har jag stått i kö 3 ggr och sen händer det nada, connection lost står det på sidan då. Allt annat funkar som det ska..
Finns det någon torrent?


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Kö-systemet funkar ju SÅDÄR alltså. Uppdateras men fastnar alltid på nr 2 i kön, hur länge jag än väntat.

Medlem

kan nog säga att hela servern mår sådär, jag laddar ner i mellan 200kb/s och 0kb/s. som jag sa i tidigare inlägg så började jag på 1.2mb/s så servern har lite belastning på sig!

Medlem
Medlem

Släng upp en torrent!


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Demos = bättre färsäljning


signatur

Rawr

Medlem

Tankar demot nu, går inte så snabbt, men rullar på. runt 180-200kb/s

Hoppas bara att det kommer att funka bra på min dator nu. E8500, HD4870, 2GB ram osvosv.

Medlem

förstår mig inte på spel som bara går ut på att skrämma spelare, typ som doom3. hl2 ep nånting hade en intressant del lik doom3, där man gick runt med en ficklampa och lät sin medhjälpa alyx skjuta bara man lös upp zombies som kom, dom spelade den delen minns nog det. det var roligt att spela även om det var läskigt så fanns det en del som gjorde det skoj, mörkret fick en funktion som var rolig snarare än att bara göra dig rädd.

Fear har ju en bättre story än tex doom3 hade, men som jag ser det så är det grafikkåthet ala crysis, ihop med dom som tycker det är tufft att spela läskiga spel.
doom3 somnade jag framför för det var så segt. samma hela tiden. efter att blivit skrämd på samma sätt om och om igen så vilket jag inte var road av ialla fall så blev men ändä av domnad, inte tala om att spelet inte erbjöd nåt annat.

Fear demot körde jag, fick för mycket samma vibbar, fast ändå lite små saker som crysis hade som är "fräckt" . men nåt vidare spel såg jag inte.

frågan är. vad är det jag missat som gör det här spelet så himmla intressant eller är det samma typ av människor som hypade över crysis som även hypar övet det här spelet?

Medlem

Verkar va ett riktigt mys-spel

Medlem

får gå med i klubben och klaga lite. tappade kontakten med servern nu så fick inte hem spelet

Medlem

samma med chrome, nerladdningen dog, 140 i kön... wtf, torrent please. hela FZ slöar.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

funkar skit bra, 1,2 mb


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Palla att nerladdningen dog. Slangar nu via Fileplay istället.


signatur

tjenare!

Medlem

o herrej*vlar va bra detta var! fungerade helt utmärkt att ladda ner från xboxlive blir lätt ett köp detta!

Medlem

meh. fick DC på FZ-nedladdnignen på ~800 MB... Sedan var det kö...

Hmm. Mirrorn från Fileplay hade ju varit bra, om jag kunde klicka på en i deras lista! >_>

EDIT: Kass feedback på att servrarna var fulla bara...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Som man har längtat


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag är helt säker på att filen finns kvar imorgon och nästa vecka också! Ni vinner inte för att ni kommer Först Genom FEAR2-demot! Ta det lugnt. Titta lite på TV. Gå en promenad. Drick lite oboy. Läs en bra bok.

Medlem

Helvete, tankade 55% i konstant sjunkande hastighet - varpå nedladdningen fryser! Bara att börja om, fan i helvete... FZ's filarkiv får svettas kan jag tänka mig

Medlem

Tyvärr, När jag skulle öppna filen så var den skadad.


signatur

It was a foolish game i played.

Medlem

hittade på fileshack nu också, går i 400kb/s så definitivt ett alternativ!

http://www.fileshack.com/file.x/13584/F.E.A.R.+2:+Project+Ori...

Medlem

Någon som vet varför demon INTE finns uppe på PSN?

Medlem

Men jävla fail. Anslutning avbröts. Jag som hade nått minst 80%

Medlem

kan inte vänta tills ja kommer hem slowmotion o grejjs ska blii kuuuul

Medlem

Tänk om jag kunde köra det här spelet på min dator, då skulle jag vara lycklig.

Medlem

Grymt bra spel, är ett garanterat köp!

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

hittade på fileshack nu också, går i 400kb/s så definitivt ett alternativ!

http://www.fileshack.com/file.x/13584/F.E.A.R.+2:+Project+Ori...

Ahh funkar perfekt 550kB/s, thnx


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

500-600 kb/s, helt okej.


signatur

B lup

Skriv svar