Monster Hunter Freedom Unite-trailer

Robot
Medlem
Monster Hunter Freedom Unite-trailer

Kanske nåt man skulle prova på när det kommer

Medlem

Hm, verkar ju intressant, måste kollas upp

Medlem

väldigt speciellt sätt att bygga upp hype på


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Inaktiv

kan bli kul


signatur

Trä flis smakar trä!

Medlem

yay!
spelade det i Japan och det är ett väldigt bra spel!

kul att höra att det äntligen släpps utanför landet i öst


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Underbar "trailer" eller vad vi nu ska kalla det

Medlem

Är väl detta spel som säljer som smör därborta i Japan, ser fint ut

Medlem

Man brukar säga att ekorrar är råttor men med bra PR.

MHF är ett miniatyr grinding MMO med bra PR, grymt tråkig och överskattad serie. Förstår verkligen inte vad folk ser med detta, testat det både på PSPen och ps2an.

Medlem

Dom förmedlade budskapet på ett förbaskat bra sätt. Aldrig ens hört talas om Monster Hunter men nu vet jag åtminstone vad det rör sig om. Capcom verkar vara starkare än någonsin.

Medlem

verkar som pokémon

Medlem

Herregud, framstår verkligen som pokemon för de lite äldre.

Men eloge för sättet att göra PR.

Medlem

Äntligen. Att lira Japanska versionen kommer man inte långt på.

Vacker trailer


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

verkar ju coolt. tror jag hade ett demo till monster hunter till Ps2 för några år sedan. Tror inte jag fastnar för det men värt ett test.


signatur

Rawr

Medlem

OMG ROFL COPTER EPIC EXPLOSION ROCK OF WIN!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Man brukar säga att ekorrar är råttor men med bra PR.

MHF är ett miniatyr grinding MMO med bra PR, grymt tråkig och överskattad serie. Förstår verkligen inte vad folk ser med detta, testat det både på PSPen och ps2an.

Alla älskar co-op...


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Det verkar ganska bra, MEN JAG HAR INGEN PSP! :'(

Medlem

kalla mig gärna negativ men är jag den enda som tycker att det här ser ut att
bli skit ?


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

har lirat lite MH2, men fan asså.. kontrollerna och allt man blir bombarderad med ibörjan av spelet får en att vilja stänga av såfort som möjligt

Medlem

Har velat testa Monster Hunter ett bra tag nu, något som 3 miljoner spelar är bara för intressant för att inte testas. Det lilla jag har hört om det dock (och vad ni skriver här) verkar dock vara att coop är den stora lockelsen till spelet.

Inaktiv

Jag har redan Monster Hunter Freedom och har haft det ett bra tag men det blir aldrig tråkigt och om det nya ska bli bätre en dom spelen som redan finns så kommer jag att bli så här glad <-------------------------------------------------------------> -(^^)-


signatur

New level 17! 10 +Int 6 +Agi 3 +Str ph(level)= x^2+qx-p +Cha

Medlem

Fantastiskt trailer - spelar MH2 sedan länge och det tar några timmar innan det fastnar, men sedan är det hur grymt som helst - svårt, men kul...

Inaktiv

jag har monster hunter freedom 2 härligt som fan:P , men är detta typ som en uppföljare? eller är det bara monster hunter freedom 2 med annat namn o framsida? förvirrad atm xD


signatur

Psn name:Demodemo222

1
Skriv svar