Sony: Vi har bäst attach rate

Medlem
Sony: Vi har bäst attach rate

Fin och passande bild

Medlem

haha. harlig bild

Medlem

Oturligt nog visar den bilden faktiskt vilken nivå det är på de här uttalandena - från båda parterna. Men vad ska man räkna med? Det är ju affärer och det kommer alltid se ut så här.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Vill nog själv påstå att Xbox 360 har betydligt störe utbud av vissa grenar som PS3 är nästan totalt stendöd på. T.ex. RPG... själv tycker jagi nte om spel av stil GTA men spelar en hutlös massa RPG, och det finns typ ett till PS3......

När de har fixat spel till alla kategorier så kan de komma igen med påståendet och se ifall det är sant.

Medlem

Sony har även högst Bullshit-Rate

Medlem

ödmjukhet har aldrig varit Microsoft eller Sonys starka sida, eller hos nintendo för den delen.

Medlem

Bilden så bra hahaha.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Sony är bara pinsamt arroganta.
Jag har båda PS3 och 360, skulle jag bara ha en skulle det vara 360 utan tvivel.
Mycket större spelutbud, skönare handkontroll, xbox live m.m.

Ps3an har sina styrkor med men det faller ju på spelutbudet.
Visst spel som Little big planet, MGS4 och Motorstorm är riktigt bra, men sen då?

Jag är imponerad av PS3ans prestanda och design, men den står mest och samlar damm hemma hos mig.

Sedan är ligger det ju en stor del inkompetens i utalande om att gapet borde vara större.
Man har inte alls tagit till väga på faktumet att man kan Chippa/Flasha 360 hur lätt som helst och tanka hem hur mycket spel man vill gratis.
PS3an är såvitt jag vet ännu inte "knäckt".

Gillade alltid sony innan de började vara dryga med ps3an.
När priset var kritiserat i början sa dom helt sonika bara
"its a playstation", för att motivera priset.

Sen gick det ju som det gick och dom fick dra ner priset..

Medlem

du har missat en hel del.

uncharted
ratchet & clank: tools of destruction
ratchet & clank: quest for booty
killzone 2
singstar
gran turismo 5 prologue

sen så kommer ju heavy rain, uncharted 2, gran turismo 5, ratchet & clank a crack in time.

Jag köpte min ps3 för 6000 kr, är riktigt nöjd och jag spelar på den så ofta jag kan

Medlem

Hur kan de vara arroganta när de säger vad deras statistik säger?
Om användarbasen på 360n ligger på tex 100% fler sålda konsoler och spelförsäljningen inte ligger på 100% över ps3ans så betyder det att det säljs fler spel per användare per konsol på ps3an.

Vad är felet med det uttalandet?
hur många 360ägare känner ni som inte piratkopierar? Jag känner ingen iaf.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Medlem

Varför dessa uttalanden vecka på vecka?

Medlem

Konsol kriget är som politiker när det är val tider man turas om att kasta skit på varandra själv så bryr jag mig inte det minsta då allt jag vill är att spela bra spel och det gör ju alla 3 konsolerna. Köpte själv en PS3 på release dagen och jag har inte ångrat en sekund att jag la ut 6000 på den.
Sen har väl 360 ett stort mörkertal antar jag då många kör chippat.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Sony har även högst Bullshit-Rate

source plx

Inaktiv
Skrivet av bapelsin:

Varför dessa uttalanden vecka på vecka?


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Haha, så underbar bild. Kan ni inte bara lägga upp en sandlåda så fort någondera av $ony och Micro$oft uttalar sig på det här viset? Texten känns mest överflödig i såna här flex muscle-tävlingar, men en sandlåda säger mer än tusen ord.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av zyr0k:

Haha, så underbar bild. Kan ni inte bara lägga upp en sandlåda så fort någondera av $ony och Micro$oft uttalar sig på det här viset? Texten känns mest överflödig i såna här flex muscle-tävlingar, men en sandlåda säger mer än tusen ord.

Håller med dig till varje ord. Olika eller samma spelar ingen roll men det skulle vara kul att ha en ny sandlåda varje vecka haha, kanske nån faktiskt anledning att läsa dom då


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem
Skrivet av simulacra:

vad är felet med det uttalandet?
hur många 360ägare känner ni som inte piratkopierar? Jag känner ingen iaf.

Problemet med att piratkopiera till 360n är ju att man riskerar att bli utlåst från Live vilket jag tror avskräcker många. Sen är ju ytterligare ett fel med "statistiken" att när 360n har funnits ute så länge som den gjort så finns det nog många som tröttnat och ställt bort den också. Det finns säkerligen en hel del maskiner som gått sönder så att ägaren har fått köpa en ny. Båda kategorierna stämmer nog in på PS3 också men troligtvis inte i lika stor omfattning då den inte funnits på markanden lika länge.

/ LordDaimos

Medlem

men xbox360 har störst overheat rate

Medlem

Passande namn på tönten, Peter Dille, för dille verkar han ju med sina sandlådekommentarer.

Medlem

Bilden passar PS3, sanden har ju nästan samma färg som skit!

Inaktiv

Låter som någonting jag också skulle säga när jag var 14 år.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

KoP
Medlem
Skrivet av fredrikkh:

Bilden passar PS3, sanden har ju nästan samma färg som skit!

Snälla, lägg ner.

Medlem

SKITBOX360 SUGER PS3 ÄGER!!!!111

eller inte, gillar båda konsolerna. Tycker om sånna här kommentarer från företagen, man får sig ett gott skratt. Och Fz's bildval var klockrent

Inaktiv

Tycker att Sony borde satsa på något bra spel som folket "väntar" efter. Vi har ju Halo - Serien men den är väl lite överhypad men säljer ändå skit mycket.

Playstation 3 har ju flera möjligheter att göra ett skit bra spel.

Medlem

ööh!!! orka det eviga konsol kriget!

man skaffar konsol efter ens behov.

jag tex, jag spelar inte allt för mycket på senare dag. däremot älskar jag HD-Filmer osv. därför är PS3an ett givet alternativ för mig med sin underbara blu-ray

hade inte fallit mig in att skaffa ett 360 i dagsläget, då jag inte tycker det är lönt att lägga massa pengar på en konsoll som man bara kan spela på, å kolla lite hd-dvd som inte äns tilverkars längre.

å va det gäller spelutbud - ja Xbox har mer spel, va annars, konsolen är ett helt år äldre än ps3an. samt så är ps3ans hårdvara lite svårare att programera till. då den är over powerd mycket kraftigare än xbox.

men ang spel titlar, så tycker jag ps3ans titlar lockar mest.

Uncharted = Roligaste spelet jag någonsin spelat
Killzone 2 = underbar roligt shooter
Little big planet = sjukt skoj att spelare med polare

ja där kan man sitta å räkna upp hela dagen.

dock är de bästa spelen inte de som är exklutiva för en konsol utan de "riktiga spelen" som Cod4.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

sonys produkter kommer alltid vara bättre än ms, inget snack om saken ens...

Medlem
Skrivet av fredrikkh:

Bilden passar PS3, sanden har ju nästan samma färg som skit!

är du 5?... nej bilden passar för det har vart extremt mycket sandlåde uttalanden från både microsoft och sony på sista tiden och denna veckan så var det sony, undrar vad microsoft kommer säga nästa vecka


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Värst vad sony kräker ut massor av FUD, känner de sig pressade eller något?

Bilden är klockren och passar bra för samtliga tre sidor....


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

12
Skriv svar