Heta rykten om Fallout: New Vegas

Inaktiv

Obsidian är mina favorit utvecklare, kanske efter Blizzard... men... De gjorde till och med Neverwinter Nights serien spelbar.

Hur som helst... Ser fram emot detta, det enda Fallout spelet jag nog kommer spela - om de inte Obsidian gör fler de vill säga.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

SER SKÖNT UT SOM FAAAAAAAN!
Längtar till att få köpa

Medlem

Jag håller fortfarande på med Fallout 3, och har säkert mycket kvar. Kan tyvärr inte säga att det är ett spel som jag placerar på några av min topplistor, men med Obsidians små ändringar kanske New Vegas kan bli något som klättrar i de personliga listorna. Den här informationen lät i vilket fall som ett litet steg i rätt riktning.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Äntligen! Jävlar vad det ryckte till i läderormen när jag läste rubriken! Detta låter lovande!

Mvh en person som spelade Fallout 1 & 2 innan majoriteten av er tonårsfinniga snorvalpar var födda


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Skrivet av blodChoklad:

intressant.


signatur

Säkerställ utvecklingen av Interstellar Marines! Pre-order!

Medlem

jävlar vad hypad man vart även fast det är kanske troll. Skrev flera rader men kom fram till detta: J@vlar vad jag vill lira detta lir, s@tan om det kommer i limited edition med något i stil med Fallout 3 LE och...

kanske bättre än fallout 3 "all-around"!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!111!!1 SUPER TAGGAD!

PS.

tårarna faller nästan för att jag inte har fallout 3 in matlåda

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Jäsikens vad bra det låter men:

"where they commit hari kari with cyanide capsules"

Det här är är fel på så många nivåer att det är fantastiskt

Harakiri (som det stavas) är en form av Seppuku (rituellt självmord)
och går ut på att skära upp sin egen mage enligt vissa speciella regler.

Så inte nog med att detta är en Japansk sed, inte en kinesisk, så lyckas dom också skära upp sina magar med cyanidampuller?:up:

haha, tänkte skriva samma sak


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

12
Skriv svar