Rykten om MMORPG i Oblivion-världen

Medlem
Skrivet av Javas:

Baah, åt helvete med landet som Oblivion utspelar sig i...det är på tok för tråkigt Morrowind däremot! Där har vi ett fantasifyllt land som borde vara med i TES:Online

Håller med dig till 110%, men egentligen anser jag att de borde göra ett spel med hela cyrodiil.. Drömma kan man alltid.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

USCH!

Alla MMO spel börjar göra mig galen.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Multiplay hade varit skoj, men mmo är väl lite väl elakt.....många liv kommer att bli förstörda i sådana fall.

Medlem

Ingen lätt upgift dom gett sig in på, om så är fallet..

Men det är dom nog väl medvetna om..

Ett TES Light MMO är precis vad jag skulle behöva..

Mycket SP med ett kryddmått MMO Co-Op hade varit underbart..

Medlem

oblivion mmo, visst. men med tanke på alla buggar oblivion har så kanske de tar på sig en för stor grej

Medlem

Jaaaa! Ett fantasy MMO!!! Äntligen!
Det finns ju inga Fantasy MMO:n på marknaden just nu, skönt att de vågar sticka ut med detta....Suck...

Det finns ingen fantasi kvar i Fantasy! haha...

Inaktiv

jag tror ett MMO kan bli riktigt bra, men miljöerna måste bli mycket mer varierande en oblivions enformiga skog, skulle vilja sätta dragon age grafikerna på att designa världen

jag har hört rykten om att TES V och TES Online utvecklas av två olika utvecklarteam och därför kommer TES V fortfarande komma ut.

Inaktiv
Skrivet av Metal4life:

jag tror ett MMO kan bli riktigt bra, men miljöerna måste bli mycket mer varierande en oblivions enformiga skog, skulle vilja sätta dragon age grafikerna på att designa världen

.

öppen värld >>>> stängd instans värld ala dragon age

Medlem
Skrivet av Metal4life:

jag tror ett MMO kan bli riktigt bra, men miljöerna måste bli mycket mer varierande en oblivions enformiga skog, skulle vilja sätta dragon age grafikerna på att designa världen

Ja, för Dragon Age har ju så jävla mycket mer variation i miljöerna..

Full eller..?

Medlem

Aldrig gillat Oblivion-världen. Känns oengagerade.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av Manley:
Skrivet av Metal4life:

jag tror ett MMO kan bli riktigt bra, men miljöerna måste bli mycket mer varierande en oblivions enformiga skog, skulle vilja sätta dragon age grafikerna på att designa världen

Ja, för Dragon Age har ju så jävla mycket mer variation i miljöerna..

Full eller..?

Det är en annan stämning i Dragon Age, the deep roads, Ostagaar, frostback mountain m.m. Men mer än skogen behöver varieras, grottorna i Oblivion såg ju exakt likadana ut överallt. Samma sak med slottsruinerna och ruinstäderna. När man går in i en ruin ska man få känslan av att den är gammal, det får man i Dragon Age men inte i oblivion.

jag tycker att recensionen var bra

lol den var lite bra

oblivion skulle kunna bli bättre om det var lite svårare och om man kunde få quest guide och att man inte kan travla hela tiden då kan man gå varsom helst utan att se naturen och då blir det tråkigt men grafiken e bra:D

12
Skriv svar