Det eggande actionspelet Stellar Blade får en demo i veckan

Robot
Det eggande actionspelet Stellar Blade får en demo i veckan
Medlem

Alltid fint med demo, ännu bättre att man behåller sparfilen

Dex
Medlem

Gillar trenden att demo mer och mer kommer tillbaka nu. Det var väldigt dåligt med dom senaste 10 åren, men nu typ det senaste året eller så känns det som att det har kommit tillbaka mer och mer. Det gillar vi!

Medlem

Jag kommer definitivt att spela spelet och demot. Men föredrar demon som inte har med spelet att göra. Gillade inte alls demot till FFVII Rebirth. Pågrund av att man spelar det en gång och sedan inte vill spela om det(eld scenen var väldigt jobbig). Samtidigt som man har glömt lite av demot. Så hela början blev lite fragmenterad.

Medlem

Vilken snygg tjej!

Medlem

Hade helt glömt bort detta spel, ser bra ut om man vill ha något typ bayonetta. Har fullt upp med andra spel nu så inget jag har tid med själv atm.

Medlem

Vet att många har påpekat att detta har Nier: Automata vibbar. Skulle kunns tänka mig att det här är till Nier vad Lies of P var till Bloodborne, dvs, inte särskilt mycket när det kommer till likheter.
Påstår verkligen inte att Lies of P blir ett sämre spel för det, men det är svårt att leva upp till giganter som Bloodborne och Nier: Automata.
Det återstår ju att se hur det blir dock, fortfarande väldigt sugen på att testa detta.

Medlem

Stellar Blade ligger redan långt uppe på min shoppinglista men ett demo är ju perfekt så här under påskhelgen!

Medlem

Har en inre konflikt över detta spel. Hade jag vart 15 år så givet köp.
Men vi får se, ska testa demot!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Hoppas detta dyker upp på PC, verkar kul.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av pazu:

Vilken snygg tjej!

Ja verkligen och baserad på en 3D-scan av en riktigt kvinna också.

Har hållit en öga på diskussionen i spelmedier och sociala medier och PK-nissarna har blivit fullständigt galna och så arga att de spricker!!!

Medlem

Nu räknat jag med att fragzone-fredag är bekräftat på fredag? Härligt!

ZF
Medlem
Skrivet av justhitx:

Skulle kunns tänka mig att det här är till Nier vad Lies of P var till Bloodborne, dvs, inte särskilt mycket när det kommer till likheter.
Påstår verkligen inte att Lies of P blir ett sämre spel för det, men det är svårt att leva upp till giganter som Bloodborne och Nier: Automata.

Fast man kan ju ändå hoppas på att åtminstone den rent tekniska presentationen är en del av likheterna med "klonerna" över originalen.

Medlem

Gaaah.. tänkte det var fredag idag.. hittade inte (av förklarliga skäl) demot och blev lite sur.

Sen ledsen sånär jag insåg hur trög jag var…

Medlem

Satan att det ska vara så långt kvar till 26e april.
Nåväl, får väl köra igenom demot några gånger till innan dess.
Grafiken är fin, mer än på ett sätt, men det som överraskade mest är att stridssystemet är riktigt kapabelt.
Det här blir dag ett utan tvekan.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Ja verkligen och baserad på en 3D-scan av en riktigt kvinna också.

Har hållit en öga på diskussionen i spelmedier och sociala medier och PK-nissarna har blivit fullständigt galna och så arga att de spricker!!!

Haha folk har verkligen blivit PK sjuka på sistone, som tur är finns spelet Returnal som dom kan njuta av istället.

Har spelat demon en kort stund och det var riktigt snyggt och skoj att spela, blir ett givet dag 1 köp.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Crank:

Haha folk har verkligen blivit PK sjuka på sistone, som tur är finns spelet Returnal som dom kan njuta av istället.

Har spelat demon en kort stund och det var riktigt snyggt och skoj att spela, blir ett givet dag 1 köp.

Senaste tio åren har vi gått mot en alltmer exkluderande spelvärld. När det kommer till attraktiv karaktärsdesign då.
Det talas mycket om mångfald men den mångfalden verkar inte innehålla kvinnliga karaktärer med viss design.

Själv förstår jag mig inte på folk som hakar upp sig på attraktiva spelkaraktärer. Man kan tro att det är det värsta många kan tänka sig.
Kanske är det enkelt för mig att acceptera attraktiva karaktärer i spel då jag alltid haft lätt att skilja på fiction och verklighet.

1
Skriv svar