Gears of War-utvecklaren People Can Fly jobbar på ett spel med Microsoft

Robot
Gears of War-utvecklaren People Can Fly jobbar på ett spel med Microsoft

Dags för Marcus och gänget att återvända?

#Gears-of-war, #People-can-fly


Medlem

Väntar fortfarande på GoW 6


signatur

I drank what?

Medlem

The coalition arbetar väl redan på 6an? en till spin-off, judgement stil?


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Ja, grundade inte MS en dedikerad studio för just Gears of War?

Är det likadant som med the Initiative? Att de behöver hjälp utifrån?

Skribent

Det är verkligen dags med något nytt på Gears-fronten.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag skulle hellre vilja se Bulletstorm 2.

Jag skulle väl hellre vilja se att de utvecklar ett till Outriders-spel än ett Gears-spel.
Gears of War: Judgement står sig som seriens sämsta spel och det är tack vare att People Can Fly förändrade för mycket(till det sämre).

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det är verkligen dags med något nytt på Gears-fronten.

Verkligen! Länge sedan femman nu.

Medlem

Vill också ha mer Gears! Femman var fenomenalt!

Medlem
Skrivet av FishySensei314:

Jag skulle väl hellre vilja se att de utvecklar ett till Outriders-spel än ett Gears-spel.
Gears of War: Judgement står sig som seriens sämsta spel och det är tack vare att People Can Fly förändrade för mycket(till det sämre).

Jag tyckte Judgment var helt okej faktiskt! Visst var vissa element i kampanjen sämre så som att varje uppdrag skulle summeras vid varje avslut men själva storyn och dess gameplay överlag var precis som Gears 3 tyckte jag. Helt OK story, samma typ av karaktärer som innan och fiender och känsla. Synd bara att man var begränsad till 2 vapen istället för 3 likt tidigare spel.

Testade lite multiplayer och det var väldigt annorlunda men så slutade jag spela online efter Gears of War 2 så Gears-spelen för mig är främst för dess singleplayer.

Ambassadör
Xbox

Mer Gears!


signatur

Jump in.

Medlem

Jag tycker faktiskt att 4an var jävligt kul.
De första tre är ju dock absolut bäst rent story-mässigt, om än något utdaterade rent grafiskt och spelmelaniskt.
5an var helt okej men ogillade ”öppna” världen. Men linjärt, please!

Medlem

1an var mitt första spel till x360, fick det i julklapp 2006 har jag för mig. Samtidigt som mina föräldrar skaffade en LCD tv, en rätt usel 26” men vilken upplevelse det var! Sedan dess har Gears of War haft en fin plats i hjärtat

1
Skriv svar