I kvällens FZ Play – Rise of the Rōnin

Robot
I kvällens FZ Play – Rise of the Rōnin

I afton samurajdans med det dagsfärska PS5-spelet.

#fz-play, #rise-of-the-ronin


Medlem

Trevligt! Jag tittar nog in en stund.

Medlem

Klart man ska följa tvillingarnas dans, frågan är hur lång tid det kommer att ta att komma igenom karaktärsskapandet ikväll..det gick ju hyfsat fort igår men då var det bara en karaktär 😁


signatur

War, War never changes...

Medlem

Kul! Jag kommer!

Moderator

Jag är taggad. Häng med så kör vi!

Medlem

Bra stream även om det var lite tekniska problem och blev en Elden Ring stream ett tag!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Tack för en mysig stream.. alltid lika trevligt <3


signatur

PC Specs: (ASUS Prime Z690-P, Intel Core-i5-12600K, Gigabyte Geforce RTX 3070,
Corsair 32GB DDR5, Corsair RM750, Windows 11 Pro)
Other machines: (Commodore 64, Commodore Amiga 500, Atari 1040STF, Sinclair Spectrum 48k) and consoles (Sega Master System, Sega Saturn, Sega Dreamcast, Nintendo NES, Nintendo Gamecube, Nintedo Switch, Sony Playstation, Sony Playstation 2, Sony Playstation 3, Microsoft XBOX, Microsoft XBOX 360)

Moderator

Riktigt mysig kväll och häftigt spel. Vill spela mer. NU!

Medlem

Det såg jäkligt bra ut detta spel. Förmodar att det kostar saftiga 849 kr eller nåt sånt om man köper från PSN-store?


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Det såg jäkligt bra ut detta spel. Förmodar att det kostar saftiga 849 kr eller nåt sånt om man köper från PSN-store?

Kostar 899 kronor i Playstation Store och Digital Delux-versionen 999. Enligt Prisjakt kostar den från 745 spänn.

https://store.playstation.com/sv-se/concept/10003386

Medlem

Satt och justerade och joxade med karaktärsläget igår i säkert 30min innan jag började spela. Är det bara jag eller är färdigställda karaktärerna de som ser bäst ut? I slutändan så tog jag de förinställda. Det ända jag ändrade var hästsvansen på tjejen😝

En annan sak, jäklar vad oroväckande tillfredsställande det är att skjuta folk i huvudet eller hugga av lemmar och huvuden i detta spel😅 Helt livsfarligt att försöka spela detta när barnen är vakna🤣

Medlem

Detta eller dragons dogma 2 🥹

Medlem

Kan man som en fegis springa och loota upgrades tidigt i spelet likt elden ring? Jag var sjukt stark och hög level innan jag gick till herr margot.

Fegspel är bästspel.


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Skribent
Skrivet av Deekar:

Satt och justerade och joxade med karaktärsläget igår i säkert 30min innan jag började spela. Är det bara jag eller är färdigställda karaktärerna de som ser bäst ut? I slutändan så tog jag de förinställda. Det ända jag ändrade var hästsvansen på tjejen😝

En annan sak, jäklar vad oroväckande tillfredsställande det är att skjuta folk i huvudet eller hugga av lemmar och huvuden i detta spel😅 Helt livsfarligt att försöka spela detta när barnen är vakna🤣

Ganska kul att det gick att ändra olika saker på håret, liksom att lugg och hästsvans var två olika saker.

haha ja, jag satt och spelade och yngsta kom förbi "Vad spelar du?"...råkade precis få in ett finish move så huvudet flög.


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av Enartz:

Kan man som en fegis springa och loota upgrades tidigt i spelet likt elden ring? Jag var sjukt stark och hög level innan jag gick till herr margot.

Fegspel är bästspel.

Springer du runt och gör alla sidogrejor, och samlar shrines för ability points så tror jag nog du blir rätt bra. Men jag upplever ändå att spelets bossar ger en utmaning även om du är lite over powered.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Haha ja, jag satt och spelade och yngsta kom förbi "Vad spelar du?"...råkade precis få in ett finish move så huvudet flög.

Haha, räcker att ungarna springer runt och leker Fortnite🤣 Men man sitter ju och väntar på att skitungarna ska gå och lägga sig!😝

1
Skriv svar