Drakkaos och kalasbowling – vi tar spelhelg!

Robot
Drakkaos och kalasbowling – vi tar spelhelg!

Inga mikrotransaktioner behövs för att ta spelhelg.

#spelhelg


Medlem

Plockade upp My Friendly Neighborhood på Steam-rean så blir lite Resident Evil-hyllning i helgen.

Medlem

Final Fantasy VII Rebirth

Medlem

Lördag blir det fortsätta med Baldurs gate 3 och kanske testa mitt nya "steam deck spel" Tactics ogre reborn som plockades hem på steam rean.

Söndag blir det några raider i "VR Tarkov" Ghosts of Tabor


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

It's not a lake, it's an ocean

Alone in the Dark för hela slanten. Är kanske en tredjedel in, gillar det så långt. Men visst har det väldigt uppenbara svagheter.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Dragons Dogma 2

Medlem

Forsätter i Jedi survivor. Kanske 10-12 timmar in. Vet i ärlighetens namn inte vad jag tycker.. inte superkul, verkligen inte supertråkigt.

Funderar på ett köp av Kena på psn.. hygglig rea på det nu

Medlem

FFVII Rebirth, satans va bra det är. Dogma och Ronin får vänta lite

Medlem

Unicorn Overlord (PS5)
Last Epoch (PC)
Jagged Alliance 3 (PC)

Samma lista som förra helgen således. Vi får se om det förblir så

Medlem

FFVII Rebirth! Längesedan jag kände sån
här utforskarglädje. 60 timmar in (jösses alla dessa minispel) och bara på kapitel 8 än så länge Vill aldrig lämna Gold saucer!

Medlem

Blir en liten paus från FF7RB så Dragon's Dogma 2 står på menyn denna helg \o/


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Inga mikrotransaktioner behövs för att ta helg däremot ett heltidsjobb för att njuta av helgen ordentligt!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Blir att ge sig ut i skogen för att leta svamp i SCUM

Medlem

Här blir det Resident Evil village som jag köpte förra steam rean och jäklar vad bra det är.
Gav mer smak och har nu köpt 7:an som jag kanske skulle spelat först egentligen och även Remaken på första och Zero.

Medlem

Inga mikrotransaktioner än men snart vad jag hört. I Tarkov då. Inget jag kommer pröjsa för då jag redan kör Edge of Darkness

Förbannat roligt spel det här


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Unicorn Overlord (PS5)
Last Epoch (PC)
Jagged Alliance 3 (PC)

Samma lista som förra helgen således. Vi får se om det förblir så

Som väldigt inbiten Jagged Alliance 1 och 2-fan, skulle du rekommendera 3:an och i så fall håller det sig hängiven föregångarna?

Edit: Jag struntar i om spelet är i isometrisk 2:D eller i 3:D så länge turbaseringssystemet funkar bra


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Lirade nyligen igenom Alan Wake så blir att fortsätta på Remedy-temat med Control.

Medlem

Jag lirar Galactic Civilizations IV och kanske lite Remnant med polarna.

Medlem

Blir att avsluta min resa i Alone in the Dark, spelet var precis det jag hoppades på och tycker det bra långt överväger det mindre bra

Dödgrävaren
Skrivet av Ariath:

Som väldigt inbiten Jagged Alliance 1 och 2-fan, skulle du rekommendera 3:an och i så fall håller det sig hängiven föregångarna?

Edit: Jag struntar i om spelet är i isometrisk 2:D eller i 3:D så länge turbaseringssystemet funkar bra

Trean var helt OK faktiskt, lite väl repetetiva "barks" när man går runt och några saker att störa sig på. Sämre än 2an såklart som är ett mästerverk av sällan skådat slag, men värt att spela för typ halva priset iaf.

Ambassadör
Xbox

Känns lite tomt efter att ha klarat Baldur's Gate 3 efter månader av spelande (grymt bra spel som hoppar in på min topp 10-lista).

Det blir till att hitta något nytt i backloggen... Oklart vad. Tänker mig något mer actionorienterat. Wolfenstein: The Old Blood kanske?


signatur

Jump in.

1
Skriv svar