Marvel 1943: Rise of Hydra officiellt avtäckt

Robot
Marvel 1943: Rise of Hydra officiellt avtäckt

Uncharted-veteranen Amy Hennig gör spel med Captain America och Black Panther.

#Marvel-1943-rise-of-hydra, #Skydance-new-media, #nyhetstips


Medlem

Ah ett nytt live service spel med superhjältar... Som jag längtat. Undrar varför man ens tar på sig ett sånt jobb! Känns som gjort för att ta kål på sin karriär.

Medlem
Skrivet av robbis:

Ah ett nytt live service spel med superhjältar... Som jag längtat. Undrar varför man ens tar på sig ett sånt jobb! Känns som gjort för att ta kål på sin karriär.

Var läste du live service??
Detta är ett single player spel med ett slut

Medlem
Skrivet av Karmak:

Var läste du live service??
Detta är ett single player spel med ett slut

Det tror jag när jag ser det. Har du sett något superhjälte spel senaste 3 åren som inte varit live service eller fyllt med microköp. Hur många sköldar kan man egentligen sälja till världens tröttaste superhjälte Captain America

Medlem
Skrivet av robbis:

Det tror jag när jag ser det. Har du sett npgpt superhjälte spel senaste 3 åren som inte varit live service eller fyllt med microköp. Hur många sköldar kan man egwntligen sälja till världens tröttaste superhjälte Captain America

Spider-Man 2

Medlem
Skrivet av robbis:

Det tror jag när jag ser det. Har du sett något superhjälte spel senaste 3 åren som inte varit live service eller fyllt med microköp. Hur många sköldar kan man egentligen sälja till världens tröttaste superhjälte Captain America

Guardians of the Galaxy.

Medlem
Skrivet av robbis:

Det tror jag när jag ser det. Har du sett något superhjälte spel senaste 3 åren som inte varit live service eller fyllt med microköp. Hur många sköldar kan man egentligen sälja till världens tröttaste superhjälte Captain America

Marvel’s Midnight Suns

Medlem

Är det inte fel sköld på captain america? Trodde att han fick den runda skölden senare...

Edit* möjligtvis spoiler om när och hur man får skölden.

Google lite fort och har inte hunnit gräva så djupt i det, men det verkar inte som att han borde ha skölden i början av spelet i alla fall då materialet är en gåva från någon från Wakanda.

Medlem
Skrivet av robbis:

Det tror jag när jag ser det. Har du sett något superhjälte spel senaste 3 åren som inte varit live service eller fyllt med microköp. Hur många sköldar kan man egentligen sälja till världens tröttaste superhjälte Captain America

Skrivet av Thane:

Spider-Man 2

Skrivet av DrDoom:

Guardians of the Galaxy.

Skrivet av stephan900:

Marvel’s Midnight Suns

Där fick du så du teg


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Försiktigt positiv.
Skulle vilja ha ett spel som engagerar en precis som Batman arkham spelen där fick dom allt perfekt imo. Utforskandet, fightandet, storyberättandet allt var bra.
Brukar ofta tröttna på generic spel om det brister för mycket på nån av punkterna.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av stephan900:

Marvel’s Midnight Suns

Dom har ingame cash shop så...

Medlem
Skrivet av stephan900:

Marvel’s Midnight Suns

Midnight Suns HAR faktiskt microtransactions, för cosmetics.

Q: Does Marvel's Midnight Suns feature microtransactions?

A: There are no lootboxes in Marvel's Midnight Suns and players cannot purchase new Gamma Coils to get more cards. Players can purchase Eclipse Credits, which are only used to buy cosmetic skins in the in-game store. These skins are purely cosmetic and optional and do not affect game balance in any way.

(ref)

Köper man Legendary Edition har man redan betalt för allt och behöver inte göra några microtransactions.

Väldigt roligt spel för övrigt, köpte det på rea för ett tag sen och ska precis börja på sista uppdraget. Trodde jag skulle ha väldigt svårt för att det är "fel karaktärer/röstskådisar" än från filmerna, men kom snabbt att gilla dem.

Medlem
Skrivet av Force:

Där fick du så du teg

Godmorgon! Marvel Midnight sun har ingame cash shop, och både GoTG och Spiderman har extra betalning för att låsa upp speciella kostymer i form av DD. Så tig själv du!

Medlem
Skrivet av robbis:

Godmorgon! Marvel Midnight sun har ingame cash shop, och både GoTG och Spiderman har extra betalning för att låsa upp speciella kostymer i form av DD. Så tig själv du!

Men du är väl inte tvingad att köpa kostymerna för att njuta av spelet? Det finns massvis med kostymer i Spider Man 2 som INTE kostar pengar. Vad är det som stör dig så fasligt om jag får fråga?

Medlem

en keff spel! ännu en marvel spel i sopkorget. Hoppas att jag har fel och önskar så för jag vill ha en bra marvel spel.

Edit: Ränkar inte spindelmannen, typ de som är bästa marvel spel atm.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av robbis:

Godmorgon! Marvel Midnight sun har ingame cash shop, och både GoTG och Spiderman har extra betalning för att låsa upp speciella kostymer i form av DD. Så tig själv du!

Finns inte särskilt många spel utan superhjältar som inte har in game shop. Inte en grej som endast finns i superhjälte-spel.

Medlem
Skrivet av Laainus:

Men du är väl inte tvingad att köpa kostymerna för att njuta av spelet? Det finns massvis med kostymer i Spider Man 2 som INTE kostar pengar. Vad är det som stör dig så fasligt om jag får fråga?

Dagens spelutvecklare!

Redaktör
Ponny

In Amy Hennig I trust. Känner visserligen en superhjältetröttma just nu, men Amy har slått undan mina ben förut.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av robbis:

Dagens spelutvecklare!

Då är vi två!

Gnällkuk

De får fan jobba på animationerna, det såg ut som om alla karaktärer hade tandläkarbedövning i hela ansiktet och hade problem med långsam motorik.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Mer superhjälteskräp åt massorna.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

In Amy Hennig I trust. Känner visserligen en superhjältetröttma just nu, men Amy har slått undan mina ben förut.

pga henne man har hopp om att det kan bli nått, uncharted och legacy of kain är ju klassiker, till stor del av storyn, men sen har man personligen sett fram emot både redfall och sucide squad för det varit studios med bra track record bakom som sedan var floppar😅

Medlem
Skrivet av robbis:

Dom har ingame cash shop så...

Det är möjligt. Jag har spelat närmare 30 timmar och har inte varit i närheten av en cash shop. Men om det finns en shop där man kan köpa enbart kosmetiska saker så har jag inget problem med det, eftersom det inte påverkar spelmekaniken på något sätt.

Spelet är svinkul för övrigt - tycker jag.

Medlem
Skrivet av stephan900:

Det är möjligt. Jag har spelat närmare 30 timmar och har inte varit i närheten av en cash shop. Men om det finns en shop där man kan köpa enbart kosmetiska saker så har jag inget problem med det, eftersom det inte påverkar spelmekaniken på något sätt.

Spelet är svinkul för övrigt - tycker jag.

Det tror jag säkert det är. Hållt ögonen på det men för mycket annat just nu att spel. Köper det på rea i framtiden.

Medlem
Skrivet av robbis:

Godmorgon! Marvel Midnight sun har ingame cash shop, och både GoTG och Spiderman har extra betalning för att låsa upp speciella kostymer i form av DD. Så tig själv du!

Jag la inte ens märke till det när jag spelade spelen, så det kan inte var speciellt "in your face". Att säga att det innebär att spelen är "fyllda med microtransactions" är ganska krystat.

Jag är också otroligt trött på det, men just i de spelen så var det verkligen inte speciellt märkbart 😊


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Force:

Jag la inte ens märke till det när jag spelade spelen, så det kan inte var speciellt "in your face". Att säga att det innebär att spelen är "fyllda med microtransactions" är ganska krystat.

Jag är också otroligt trött på det, men just i de spelen så var det verkligen inte speciellt märkbart 😊

Jag var lite ironisk med tanke på de senaste live service spelen som släppt i superhjälte sammanhang och varit rena ribbskott.

Redaktör
Ponny
Skrivet av tuckdragon:

pga henne man har hopp om att det kan bli nått, uncharted och legacy of kain är ju klassiker, till stor del av storyn, men sen har man personligen sett fram emot både redfall och sucide squad för det varit studios med bra track record bakom som sedan var floppar😅

Sant. Vill helst inte tänka på det ännu! 😬Men fasen vad sorgligt det hade känts för Hennigs vidkommande, inte minst efter Ragtag-soppan.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag var lite ironisk med tanke på de senaste live service spelen som släppt i superhjälte sammanhang och varit rena ribbskott.

Visst har dom vart ren dynga, men tycker ändå att dom vart minoritet jämfört med bra superhjältespel de senaste åren


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

1
Skriv svar